Navn?

Dersom det blir gutt har vi tenkt litt på : Leon, Marcus, Mathias eller Noah

Dersom det blir jente har vi tenkt på : Ane, Linnea, Mathea, Sarah eller Helene
 
Isabell. Guttenavn er verre, men Isabell er vi enige om. Da blir det i så fall Iselin og Isabellemoticon Blir sikkert en gutt da, så vi må krangle om guttenavn, hihi.
 


Womanious skrev:
Isabell. Guttenavn er verre, men Isabell er vi enige om. Da blir det i så fall Iselin og Isabellemoticon Blir sikkert en gutt da, så vi må krangle om guttenavn, hihi.


et eksepsjonellt nydelig kvalitetsnavn ja(det står visst det samme i førerkortet mitt.... emoticon )
 
Her blir det Bjørk hvis det er jente, eller Falk hvis gutt. Tror vi... Føler meg mer sikker på Bjørk enn på Falk.
Jeg liker også Ellinor og Saga, og Elliot og Ravn.
Jentene våre heter Ronja og Freja, så vi synes Bjørk/Falk passer godt.
 
Guttenavn har vært bestemt lenge, men vi vingler litt når det gjelder jentenavn. Hvis det er en gutt der inne, kommer han til å hete Daniel, etter morfaren til samboeren. De heteste jentenavnee akkurat nå er Hannah Marie og Sara. Storesøster heter Solveig Elisabeth :-) Oppkalt etter mormoren min.
 
åh..så glad jeg ble når jeg så at to av dere har Sigrid som favoritt! Det heter nemlig jenta mi, hun er oppkalt etter bestemora mi og jeg bare elsker det navnet! Så søtt når hun begynte å kalle seg "Diddi", nå sier hun "Siddi" :)

Faktisk så har jeg Eline på lista mi til nestemann nå :) Ellers er favoritten Lovise, og andre navn jeg tenker på er Johanne, (Laura), Saga, Julie.

Guttenavn er værre, men Sindre er et navn vi begge liker. Ellers smaker jeg litt på Snorre, men det har jeg ikke lufta for mannen enda..
 
Navna har vi klart! =) Har hatt det de to andre ganngene også, etter ul vel og merke. Men guttenavn har vi hatt klart veldig lenge. Og når vi skulle begynne å prøve, fant vi jammen ett jentenavn til vi begge likte.
Føler vi har gitt oss selv litt av en utfordring da, vi har alle fire dobbeltnavn og vi bruker begge. Felles for dem er at førstenavnet er "lett". Thea og Mia. Nå blir nok første navnet Tuva eller Noha. Resten avsløres senere! ;)
 
Syns d er vanskelig med navn. Iallefall når eg og mannen har ulik smak, skjønner ikkje at vi har klart å bli enige to ganger tidligere... Søsken er Markus og Tiril Sofie. Mannen vil ha Hermine eller Kasper. Eg vil ha Hannah Martine eller Patrick;-)
 
Her er vi også litt uenige. Forrige svangerskap sa jeg at dersom det ble jente, så skulle hun hete Ada Linnea. Men det ble en gutt. Derfor har jeg lyst til å bruke Ada Linnea nå om det blir jente, mens min kjære vil ha Nicoline. Om det blir gutt, så har jeg ikke peil:)
 
Back
Topp