Navn vi liker

Mollie2022

Flørter med forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Hvilke navn liker du? Tenker at kanskje noen av oss får tips til den lille i magen ved å høre hva andre liker :flower

Liker veldig godt Even og Liam om det blir gutt og Sunniva og Mileah om det blir jente :love7

Vi har snakket om navn, med storesøster hadde vi navnet klart ganske tidlig, men vet mindre denne gangen, og i hvertfall ikke om det blir en gutt :rolleyes: Vi er såååå uenige om guttenavn :hilarious: Så trenger inspirasjon her

Emilia, Emma, Elisa, Olivia er fine jentenavn jeg liker

Matheo, Elias, Oliver er fine guttenavn

Det kommer til å bli utrolig vanskelig å velge navn. De navnene vi har på blokken til nå er for gutt: Lucas, Leander, Markus, Nicolai, Theo og Theodor.

For jente har vi: Emmeline, Elena, Ella, Alise, Tiril og Luna.

Gøy å høre hva andre har på listene sine også:greet015

Dette er min lange liste :hilarious:

Iben
Frida
Klara/Clara
Hanna
Sophia/Sofia
Olivia
Selma
Linnea
Melissa
Embla
Lisa

Vi har ei fra før som har et kort jentenavn som slutter på -a, så jeg har prøvd å finne fine navn som også er korte og slutter på -a :hilarious: Men så har jeg plutselig begynt å tenke at det kanskje hadde vært fint med et kort jentenavn som ikke slutter på -a, så det kan fort hende at listen ser veldig annerledes ut senere i svangerskapet. :happy:

Guttenavn synes vi er VELDIG vanskelig :joyful: Men disse er de jeg har tenkt på hittil:

Johannes
Liam
Isak
Adam
Filip/Fillip/Phillip/Philip

Jeg synes også at Samuel er kjempe fint, og egentlig det jeg liker best, men nevøen til samboeren min har det som mellomnavn, så da føles det litt feil å ta det navnet :hungover:

Jørgen
Jonas
Johannes
Viljar
Alexander

Nora
Lilja
Julie
Pernille
Alexandra

Ønsker også mellomnavn, for det har både jeg, far og storebror. Så vanskelig:bored:
Men vi har alle typisk norske navn, så vil ha noe i samme sjanger:love7

Dette er min lange liste :hilarious:

Iben
Frida
Klara/Clara
Hanna
Sophia/Sofia
Olivia
Selma
Linnea
Melissa
Embla
Lisa

Vi har ei fra før som har et kort jentenavn som slutter på -a, så jeg har prøvd å finne fine navn som også er korte og slutter på -a :hilarious: Men så har jeg plutselig begynt å tenke at det kanskje hadde vært fint med et kort jentenavn som ikke slutter på -a, så det kan fort hende at listen ser veldig annerledes ut senere i svangerskapet. :happy:

Guttenavn synes vi er VELDIG vanskelig :joyful: Men disse er de jeg har tenkt på hittil:

Johannes
Liam
Isak
Adam
Filip/Fillip/Phillip/Philip

Jeg synes også at Samuel er kjempe fint, og egentlig det jeg liker best, men nevøen til samboeren min har det som mellomnavn, så da føles det litt feil å ta det navnet :hungover:
Isak er veldig fint, det navnet hadde jeg «glemt» :p nyttig tråd allerede :hilarious:

Jentenavn er allerede funnet for lenge siden egentlig, om det blir jente så skal hun hete Othelie.

Guttenavn no idea. Vil ikke ha ett navn som er mye brukt nå eller de siste årene, også vil jeg enten ha ett navn på O eller S:hilarious:

Jeg har hatt navn og mellomnavn klart for en mulig fremtidig jente i mange år, men jeg sliter med å finne aktuelle guttenavn. Jeg liker August, Edward og James, så jeg har en følelse av at det blir noe som høres litt engelsk ut. :joyful:

Jeg sliter med å finne noen navn som passer til Max.. noen tips?

Jeg sliter med å finne noen navn som passer til Max.. noen tips?

mange navn som passer med Max, men har du noen kriterier? Skal det være like kort?

Ava
Eva
Amalie
Ylva
Vilja

Herman
Emil
Viljar
Arn
Ludvig

mange navn som passer med Max, men har du noen kriterier? Skal det være like kort?

Ava
Eva
Amalie
Ylva
Vilja

Herman
Emil
Viljar
Arn
Ludvig
Ja.. jeg har lyst på et navn som har x i seg.. men Maxine passer ikke med Max.. blir litt kleint

Ja.. jeg har lyst på et navn som har x i seg.. men Maxine passer ikke med Max.. blir litt kleint
Gutt kan det bli Axel
Jentenavn var vanskelig

googla litt
Lexie
Alex
Roxy/Roxi
Alexis
Roxanne
Phoenix
Beatrix
Dixie

Alexandra/Alexander (mange fine kallenavn Alex, Alexa, Lexie, Sander osv.)
Axel
Felix

Jeg kommer ikke på noen andre jentenavn på X, mulighet å bytte ut andre bokstaver (som k/s) med X, men det blir jo ikke i uttalen bare skriftlig.

Får vi gutt blir det Nicolai, får vi jente blir det nok Natalie. Storebror har også navn på N, så vil ha det samme denne gangen.

Står mellom Hermine eller Hedvig hvis det blir jente, og Linus, Ludvig og Amandus hvis det blir gutt.

Ser derimot ikke bortifra at dette kan endre seg mange ganger gjennom de neste mnd.

Back
Topp