Hvilke navn liker du? Tenker at kanskje noen av oss får tips til den lille i magen ved å høre hva andre liker 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så trenger inspirasjon her 

Men så har jeg plutselig begynt å tenke at det kanskje hadde vært fint med et kort jentenavn som ikke slutter på -a, så det kan fort hende at listen ser veldig annerledes ut senere i svangerskapet. 
Men disse er de jeg har tenkt på hittil:
Isak er veldig fint, det navnet hadde jeg «glemt»Dette er min lange liste
Iben
Frida
Klara/Clara
Hanna
Sophia/Sofia
Olivia
Selma
Linnea
Melissa
Embla
Lisa
Vi har ei fra før som har et kort jentenavn som slutter på -a, så jeg har prøvd å finne fine navn som også er korte og slutter på -aMen så har jeg plutselig begynt å tenke at det kanskje hadde vært fint med et kort jentenavn som ikke slutter på -a, så det kan fort hende at listen ser veldig annerledes ut senere i svangerskapet.
Guttenavn synes vi er VELDIG vanskeligMen disse er de jeg har tenkt på hittil:
Johannes
Liam
Isak
Adam
Filip/Fillip/Phillip/Philip
Jeg synes også at Samuel er kjempe fint, og egentlig det jeg liker best, men nevøen til samboeren min har det som mellomnavn, så da føles det litt feil å ta det navnet![]()

Jeg sliter med å finne noen navn som passer til Max.. noen tips?
Ja.. jeg har lyst på et navn som har x i seg.. men Maxine passer ikke med Max.. blir litt kleintmange navn som passer med Max, men har du noen kriterier? Skal det være like kort?
Ava
Eva
Amalie
Ylva
Vilja
Herman
Emil
Viljar
Arn
Ludvig
Gutt kan det bli AxelJa.. jeg har lyst på et navn som har x i seg.. men Maxine passer ikke med Max.. blir litt kleint

Alexandra/Alexander (mange fine kallenavn Alex, Alexa, Lexie, Sander osv.)Ja.. jeg har lyst på et navn som har x i seg.. men Maxine passer ikke med Max.. blir litt kleint