Navn til våre små

Nei det skal være helt sikkert, av og til tror jeg ikke dem skjønner noen ting her i verden :p Men de tenker vell det samme om oss!! :D
Stort sett er jo din egen følelse rett, men i ditt tilfelle får vi satse på at jordmoren har rett da ;)
Vi måtte kjøre til Bodø for å dra på 3d ultralyd, som er et godt stykke unna oss. Men vi skulle dit uansett, og da kunne vi like godt få oss en time :)

Hehe, jeg trur det bare er bra jeg og bf ikke er sammen under svangerskapet, hadde nåkk blitt en god del uenigheter. Nå bestemmer jeg alt så får vi ta diskusjonen om han er misfornøyd når lillingen kommer :p

Nå har jeg skikkeli guttefølelse, så satser på at det er rett det jm sier :p
Ja jeg vurderte jeg også å ta i tromsø men ble bare tull, men har 8-9 ul så regner med de hadde sagt om de så at det var en jente istedenfor :p
Om ikke jm hadde klart å se kjønn hadde det garantert blitt 3d også, er alt for nyskjerrig til å gå 9 mnd uten å vite :p
 
Hehe, jeg trur det bare er bra jeg og bf ikke er sammen under svangerskapet, hadde nåkk blitt en god del uenigheter. Nå bestemmer jeg alt så får vi ta diskusjonen om han er misfornøyd når lillingen kommer :p

Nå har jeg skikkeli guttefølelse, så satser på at det er rett det jm sier :p
Ja jeg vurderte jeg også å ta i tromsø men ble bare tull, men har 8-9 ul så regner med de hadde sagt om de så at det var en jente istedenfor :p
Om ikke jm hadde klart å se kjønn hadde det garantert blitt 3d også, er alt for nyskjerrig til å gå 9 mnd uten å vite :p

Jeg skjønner jo ikke hvordan noen klarer å være "alene mor", men en ting er helt sikkert, jeg ser opp til dem som er det!!! Skikkelig :)

Ja tenk dem som går 9mnd uten å vite!! :p Høres helt sprøtt ut i mine ører, for det hadde aldri vært aktuelt !! ;)
Men skjønner jo dem som gjør det! Er sikkert kjempe spennende :D
 
Tulla vår skal hete Aisha, etter svigermor...:) det har vi visst i mange år, så var ikke så mye å tenke over.
 
Back
Topp