Navn til våre små

Lykke-15

Blir kjent med forumet
Har dere bestemt dere for noe navn til de små? :)
Her har vi med 99,9% sikkerhet bestemt oss for Eira!
 
Vi har ikke bestemt oss helt enda.. Vi har luftet de navnene vi synes er fine, så får vi se den dagen vi ser den lille.. Storesøster har også vært med på dette :) så da gjenstår det bare og se om vi blir helt enig den dagen lille kommer! :)
 
Vi bestemte etter den første ultralyden, så her blir det ei lita Henriette :)
 
Tror det kommer en Melvin her ;)
 
Tror det kommer en Melvin her ;)


Så stilig navn Huldra! ;)



Her kommer det etter planen en Brage ;)
Samboer er blitt litt usikker på navnet, men tror han skal få krangle mye med storesøster om det :p

Og meg, for jeg elsker det navnet :D Håper det passer han når han melder sin ankomst!
 
Her bestemte mammaen min navnet ganske fort, Linus :) står mellom Linus og emerik men har siden ul blitt kalt Linus magen :)
 
Vi har bestemt, men er hemmelig til hun er født
 
Matilde her.. :)
 
Mellomnavnet blir Elias..fornavnet har vi ikke bestemt enda, men har flere forslag :)
 
Hehe, ja det er vell det eneste jeg og barnefar har vært enige om. Navnet skal ikke være noe alle andre har.. :)

Ja det tenker vi også!! :)
Foreløpig kjenner vi ingen som heter Brage, men ser at flere skriver at det er blitt ganske vanlig.
Men det har ikke vi sett noe til :p
 
Ja det tenker vi også!! :)
Foreløpig kjenner vi ingen som heter Brage, men ser at flere skriver at det er blitt ganske vanlig.
Men det har ikke vi sett noe til :p

Gudsønnen min heter Brage, nydelig navn!
Trur uansett hva det blir så lenge man selv er fornøyd så er det egentli ikke nøye om det er fler som heter det. Men vet bare om en i byen her hvor jeg bor som heter Linus, og har blitt veldig glad i det navnet, så trur det er det jeg heller mest mot. Har sagt om han blir blond blir det Linus, om han blir mørkhåret blir det Emerik, men må nesten se hva han passer best tl når han kommer ut ;) ... Har hatt drømmer om at det plutselig er en jente som kommer ut, må nesten si at da blir jeg litt sur når de har sagt på 7-8 UL at det er en gutt som gjømmer seg der inne :p
 
Gudsønnen min heter Brage, nydelig navn!
Trur uansett hva det blir så lenge man selv er fornøyd så er det egentli ikke nøye om det er fler som heter det. Men vet bare om en i byen her hvor jeg bor som heter Linus, og har blitt veldig glad i det navnet, så trur det er det jeg heller mest mot. Har sagt om han blir blond blir det Linus, om han blir mørkhåret blir det Emerik, men må nesten se hva han passer best tl når han kommer ut ;) ... Har hatt drømmer om at det plutselig er en jente som kommer ut, må nesten si at da blir jeg litt sur når de har sagt på 7-8 UL at det er en gutt som gjømmer seg der inne :p

Ja det er fint navn :)
Og vi tror det er det rette for oss og han, og det er jo det viktigste :)
Men vi må nok se det litt ann ja, når han kommer ut! Jeg driver å tenker at Brage passer veldig godt hvis han er lik storesøster når hun ble født :p Samboer skjønner ikke hva jeg babbler om, så vi får se :D

Min morfar sier hele tiden at kanskje det kommer en jente ut, og han er jo så gammeldags at UL tror han ikke noe på :p
Mens jeg prøver å forklare at jeg har UL-bilder i både 2d og 3d av det han har imellom føttene! Å en video faktisk, fra 3d UL :p
 
Ja det er fint navn :)
Og vi tror det er det rette for oss og han, og det er jo det viktigste :)
Men vi må nok se det litt ann ja, når han kommer ut! Jeg driver å tenker at Brage passer veldig godt hvis han er lik storesøster når hun ble født :p Samboer skjønner ikke hva jeg babbler om, så vi får se :D

Min morfar sier hele tiden at kanskje det kommer en jente ut, og han er jo så gammeldags at UL tror han ikke noe på :p
Mens jeg prøver å forklare at jeg har UL-bilder i både 2d og 3d av det han har imellom føttene! Å en video faktisk, fra 3d UL :p


Menn skjønner ikke sånt som vi gjør ;) må nesten bare vente å se til småttisene kommer om de passer til navnene :p
jeg trudde helt til ordinær ul at det var jente, men jordmor mente det var gutt, så stoler på henne å håper bare det er rett ellers blir det en skikkeli guttejente ;) har ikke vært på 3d da det ikke er det tilbudet køer hvor jeg bor. men alle utenom jeg var sikker på at det var gutt før ul :p om det ikke er en gutt er det hvertfall jente med noe rart mella beina :p så jo selv at det var noe som lå imellom :p
 
Har en Adrian fra før og tenkte å gi lillebroren navnet Elias siden jeg synes de passer bra sammen . Jeg og samboer er ikke gift så de får to etternavn og da er det greit med litt korte fornavn :)
 
Menn skjønner ikke sånt som vi gjør ;) må nesten bare vente å se til småttisene kommer om de passer til navnene :p
jeg trudde helt til ordinær ul at det var jente, men jordmor mente det var gutt, så stoler på henne å håper bare det er rett ellers blir det en skikkeli guttejente ;) har ikke vært på 3d da det ikke er det tilbudet køer hvor jeg bor. men alle utenom jeg var sikker på at det var gutt før ul :p om det ikke er en gutt er det hvertfall jente med noe rart mella beina :p så jo selv at det var noe som lå imellom :p

Nei det skal være helt sikkert, av og til tror jeg ikke dem skjønner noen ting her i verden :p Men de tenker vell det samme om oss!! :D
Stort sett er jo din egen følelse rett, men i ditt tilfelle får vi satse på at jordmoren har rett da ;)
Vi måtte kjøre til Bodø for å dra på 3d ultralyd, som er et godt stykke unna oss. Men vi skulle dit uansett, og da kunne vi like godt få oss en time :)
 
Back
Topp