Navn til våre juli-barn :)

Bestemte oss for Aurora veldig tidlig :)

Det gjorde jeg og, men mannen var visst ikke helt enig. Nydelig navn da, og det står på lista over alternativ :)
 
Vi har Gabriel, Sebastian og Olivier. Gabriel som favoritt, men både jeg og kjæresten synes han må se ut som en Gabriel hvis han skal hete det :)

Jeg har Gabriel som favoritt om vi får gutt :) oppkalling etter tippoldefar, og pappa og broren min som har det som mellomnavn :) det er så koselig navn.
 
Vi er ganske sikre på at det blir Sander. Klinger så bra til etternavnet også! Men vi må liksom se at det passer først ;)
 
Jeg har Gabriel som favoritt om vi får gutt :) oppkalling etter tippoldefar, og pappa og broren min som har det som mellomnavn :) det er så koselig navn.
Så gøy! Har inntrykk av at det er veldig få i Norge som heter det.. Uten at jeg har sjekket noe statistikk :) jeg kommer fra bondelandet og der merket jeg at de synes det var litt spesielt og heiet på de to andre navnene.. Her i Oslo har folk heiet mer på Gabriel.. Hehe
 
Så gøy! Har inntrykk av at det er veldig få i Norge som heter det.. Uten at jeg har sjekket noe statistikk :) jeg kommer fra bondelandet og der merket jeg at de synes det var litt spesielt og heiet på de to andre navnene.. Her i Oslo har folk heiet mer på Gabriel.. Hehe

Folk har heiet på Gabriel for min del og, siden det ikke er så mange som har dårlig assosiasjon med det navnet, siden det ikke er så utbredt :p
 
Vi er ganske sikre på at det blir Sander. Klinger så bra til etternavnet også! Men vi må liksom se at det passer først ;)

Sander står høyt oppe på lista her også. Sammen med Brage og Teo :D Men vi må se lillegutt først ;)
 
Vi har bestemt oss for navn og kalt han det lenge, men siden det er litt spesielt så ønsker jeg ikke å dele det.
Veldig få som heter det og jeg ønsker at det skal forbli sånn :p
 
vi har vel 99% bestemt oss. Familien kaller lille jenta i magen med navnet allerede også. Men vi venter med den endelige avgjørelsen til vi får se henne, og om det "passer. :p
 
Vi har bare kalt vår Storm Johnny mens han har vært i magen. Vi bruker det som sånn dekknavn som russen bruker på bussene sine ;) Det er et morsomt navn som folk ikke tør si noe på! Hehe
 
Vi står mellom Samulen og Gabriel. Heller mest mot Samuel nå. Men vi vil vente til han er født før vi bestemmer oss helt :)
 
Her har jeg et navn jeg vil ha og mannen et navn han vil ha og de passer ikke sammen så kan ikke sette de sammen, så blir nok å se når ho kommer ut å hvilket ho passer best :p
 
Her diskuterte vi ikke navn før han var ute... Da tok det oss 5 minutter på formiddagen etter han var kommet og ble enige at dette var en Heine :Heartbigred
Dette har vi gjort med begge søstrene også - vi ville ikke gi baby navn før vi har møtt de... Og vi er såpass samkjørt med navn - at det kun ble mellomste som måtte vente tre dager før vi fant navn...ellers har de andre to fått navn første formiddag etter fødselen
 
Back
Topp