Navn til våre juli-barn :)

Kvikklunsjen

Forelsket i forumet
Har dere bestemt dere for navn allerede? Nå popper de ut en etter en her, og jeg lurer på om det er mange som har bestemt navn på forhånd, eller om dere er som oss og må se barnet først?
For vår del er det en blanding av at vi vil se henne først, og det faktum at vi ikke blir helt enig, så vi skyver bare problemet forran oss ved å ikke diskutere det! hehe :) Har 4 alternativ, hvorav 3 er mine og samboer har 1. Det er kun 1 navn han vil ha, og han er ikke så veldig fan av mine forslag... Jeg trakk det lengste strået sist, så føler også litt på at han har litt mer å si denne gangen, om dere skjønner? Ville aldri gått med på et navn jeg ikke liker, men kunne fint valgt hans forslag. Det er et nydelig navn, eneste problemet jeg har med det er at det er så vanlig. Jeg vil helst ha noe som ikke alle andre har, samboer er motsatt.......

Flere som sliter litt med navn? Og dere som har bestemt, vil dere dele? :) gøy å høre hva andre har komt frem til!
 
Vi har bestemt oss for Victor Alexander :D Victor fordi vi liker navnet veldig godt og det er ikke så mange så heter det :p og Alexander etter broren min på 7 år :D Han er super stolt at vi vil bruke "hans" navn :p
 
Vi må sjå ungen fyrst. Veit ikkje kjønn heller så :) Vi har eit par alternativ, men erfaringa frå sist er at vi enda opp med eit navn vi ikkje hadde tenkt på eingong.. Det vart noko heilt anna når vi såg babyen :)
 
Vi har bestemt oss 99% men den siste prosenten kommer når han er født og om vi ser at det passer :p menns innrømme jeg har knyttet meg veldig til navnet så blir rart om det ikke ender på det :) det falt oss bare helt naturlig også, plutselig kalte begge lille i magen det også ble det bare sånn :D
 
Om det blir jente har vi et oar alternativ, og en som er favoritt. Blir 100% bestemt etter at baby er født.
Vet ikke hva det blir om det er gutt. Klarer ikke å bli enige
 
Vi har bestemt oss 99% men den siste prosenten kommer når han er født og om vi ser at det passer :p menns innrømme jeg har knyttet meg veldig til navnet så blir rart om det ikke ender på det :) det falt oss bare helt naturlig også, plutselig kalte begge lille i magen det også ble det bare sånn :D

Ja, jeg merker at selv om vi ikke har bestemt oss, så er jeg også veldig knyttet til de alternativene vi har. Kan ikke se for meg at det ikke skal bli ett av de, men vet aldri når man ser barnet.. Blir spennende! :)
 
Nei jeg har ikke funnet ut av navn, har mange som er helt utelukket. Men om jeg ikke finner ut av det selv så skal frøkna få bestemme har jeg bestemt meg for. For det er ikke aktuelt at han går navnløs.
 
Her står mellom Oda Emilie eller Linnea, klarer ikke å bestemme oss! Tror vi må se henne før vi klarer å bestemme oss :)
 
Må absolutt se ungen først. Vi vet heller ikke om det blir gutt eller jente, så vanskelig å velge navn før det. Vi var noen alternativer, men vi kommer nok til å bruke litt tid på å få på plass navn etter at den er født :p
 
Har sånn 99% bestemt oss, men blir ikke endelig før han kommer. Men tror det blir det navnet fordi første fornavn det er navnet til bestefaren og navn nr 2 til min far :)
 
Vi bestemte oss for en stund siden :) William blir det! Jeg har alltid elsket navnet Liam og min svenske samboer har likt navnet Ville, så da fant vi et navn som var likt begge ;) passer oss veldig bra! Men vi er også obs på at man aldri kan vite om det føles helt feil når han kommer, så åpne for å måtte endre navnevalget!
 
Vi har Gabriel, Sebastian og Olivier. Gabriel som favoritt, men både jeg og kjæresten synes han må se ut som en Gabriel hvis han skal hete det :)
 
Lillesøster skal hete Hannah-Emilie <3
 
Back
Topp