Ja, det kom inn minst en stemme til etter at den ble stengt for megHmm tror ellers har alle stemt hvis ikke hadde folk skrevet i kommentaren tenker jeg hehe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det kom inn minst en stemme til etter at den ble stengt for megHmm tror ellers har alle stemt hvis ikke hadde folk skrevet i kommentaren tenker jeg hehe.
Synd ikke din siste variant er med i avstemningen! Det var den jeg hadde valgt! Synes det er kulest med både hjerte og snøkrystall.Tenkter det er greit med en avstemning for de forskjellige ikonene. Hvis vi lager en der vi kan endre mening underveis, og legge til etterhvert. Og så avslutte når vi når 5000 innlegg?
Bør hvertfall inneholde:
Febbisbebbis 2021
Febbisbebbis 2021
Febbisbebbis 2021
Febbisbebbis 2021
Febbisbebbis 2021
Febbisbebbis 2021
Og sikkert noen fler
Legg inn ønske i den andre tråden, så legger sikkert RosaGull det til som et alternativSynd ikke din siste variant er med i avstemningen! Det var den jeg hadde valgt! Synes det er kulest med både hjerte og snøkrystall.
Den er medSynd ikke din siste variant er med i avstemningen! Det var den jeg hadde valgt! Synes det er kulest med både hjerte og snøkrystall.
Jeg har også lagt merke til at klokkeslettet på forumet ikke stemmer med den virkelige klokka. Har ikke sett nøyaktig på det, men ser ut til å være en differanse på rundt én time.Fikk stemt på det jeg skulle, men hos meg sto det at avstemningen ble avsluttet 13.18, og da forumklokken ble 13.18 sto det at avstemning var avsluttet, og knappen man kunne trykke på for å endre mening var borte. Men det gikk helt fint altså, bare merkelig at det ikke var sånn for alle