Hihi, gøy så ulike vi er! Februarbaby skal forsåvidt gå fint, men Febbisbebbis er gøyere. Men jeg kan ikke gå med på å bli forbundet med noe sukkersøtt, eller lettkrenkede generasjon Snowflake
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så synes jeg at FebbisBebbis sine stemmer må regnes sammen til slutt- hadde vært andrevalget mitt.
Etter at det er opprettet (når noen gjør det når vi har 5000 innlegg på forumet), så spør man om tilgang fra tilgangsansvarlig. En bruker må ha 50 innlegg på februar 2021, stå på terminlista og vært medlem av babyverden i over en mnd. for å få være med.Hvordan blir enn med i skjulte forum?
Etter at det er opprettet (når noen gjør det når vi har 5000 innlegg på forumet), så spør man om tilgang fra tilgangsansvarlig. En bruker må ha 50 innlegg på februar 2021, stå på terminlista og vært medlem av babyverden i over en mnd. for å få være med.
Etter at det er opprettet (når noen gjør det når vi har 5000 innlegg på forumet), så spør man om tilgang fra tilgangsansvarlig. En bruker må ha 50 innlegg på februar 2021, stå på terminlista og vært medlem av babyverden i over en mnd. for å få være med.
Nå jaDo my eyes deceive me? Ble det uavgjort?
Åja, den ble stengt for meg når forumklokken var 13.18. Fikk ikke mulighet til å endre stemme etter det. Men ser andre fikk opp annetStenges 14:00
Tenkter det er greit med en avstemning for de forskjellige ikonene. Hvis vi lager en der vi kan endre mening underveis, og legge til etterhvert. Og så avslutte når vi når 5000 innlegg?Så Folkens, her er resultatene:
FebbisBebbis2021(9 stemmer) +
FebbisBebbis2021 (23 stemmer) = 32 stemmer
Februarbaby2021 Kom på andre plass med 31 stemmer.
Gratulerer til dere som har stemt på FebbisBebbis wohoooow. Nå skal vi alle i gruppen bli mammaer for FebbisBebbiser hehe
Så: Vil dere at jeg skal lage ny avstemning for valg av de med tegn eller skal vi heller gå for FebbisBebbis2021 Som har fått mest stemmer av de to med samme navn?
Åå hva skulle du stemme på?Åja, den ble stengt for meg når forumklokken var 13.18. Fikk ikke mulighet til å endre stemme etter det. Men ser andre fikk opp annet
Da tror jeg skal lage det så det blir enklere å velge hihiTenkter det er greit med en avstemning for de forskjellige ikonene. Hvis vi lager en der vi kan endre mening underveis, og legge til etterhvert. Og så avslutte når vi når 5000 innlegg?
Bør hvertfall inneholde:
Febbisbebbis 2021
Febbisbebbis 2021
Febbisbebbis 2021
Febbisbebbis 2021
Febbisbebbis 2021
Febbisbebbis 2021
Og sikkert noen fler
Fikk stemt på det jeg skulle, men hos meg sto det at avstemningen ble avsluttet 13.18, og da forumklokken ble 13.18 sto det at avstemning var avsluttet, og knappen man kunne trykke på for å endre mening var borte. Men det gikk helt fint altså, bare merkelig at det ikke var sånn for alleÅå hva skulle du stemme på?
Da går jeg for forslagene dine og lager nytt innleggTenkter det er greit med en avstemning for de forskjellige ikonene. Hvis vi lager en der vi kan endre mening underveis, og legge til etterhvert. Og så avslutte når vi når 5000 innlegg?
Bør hvertfall inneholde:
Febbisbebbis 2021
Febbisbebbis 2021
Febbisbebbis 2021
Febbisbebbis 2021
Febbisbebbis 2021
Febbisbebbis 2021
Og sikkert noen fler
Hmm tror ellers har alle stemt hvis ikke hadde folk skrevet i kommentaren tenker jeg hehe.Fikk stemt på det jeg skulle, men hos meg sto det at avstemningen ble avsluttet 13.18, og da forumklokken ble 13.18 sto det at avstemning var avsluttet, og knappen man kunne trykke på for å endre mening var borte. Men det gikk helt fint altså, bare merkelig at det ikke var sånn for alle