Navn til skjult/Termin gruppe - STEM♥️

Navn til Termin/skjult gruppe

  • Februarkrystallene21❄️

    Votes: 2 2,4%
  • Februarhjertene21❤️

    Votes: 3 3,6%
  • Februarfnuggene2021❄️

    Votes: 7 8,3%
  • ❄️Vinterrosene2021❄️

    Votes: 2 2,4%
  • ❄️FebbisBebbis2021♥️

    Votes: 9 10,7%
  • Februarbaby2021❤️

    Votes: 31 36,9%
  • Februarlykke2021❤️

    Votes: 5 6,0%
  • Vinterrosene2021❄️

    Votes: 2 2,4%
  • FebbisBebbis2021❄️

    Votes: 23 27,4%

  • Antall som har svart
    84
  • Avstemningen er avsluttet .
Hihi, gøy så ulike vi er! Februarbaby skal forsåvidt gå fint, men Febbisbebbis er gøyere. Men jeg kan ikke gå med på å bli forbundet med noe sukkersøtt, eller lettkrenkede generasjon Snowflake :hilarious:
 
Hvordan blir enn med i skjulte forum?
 
Haha! Det er jo ingen av forslagene som er veldig originale, alle er jo navn på tidligere grupper (husker febbisbebbis var et forslag da jeg hadde termin i 2016 også). Jeg synes det enkle er ofte det beste, februarbaby2021. Men nå er jo jeg tredjegangs og 31 år så det er mulig at jeg begynner å bli gammel og kjedelig :laughing002
 
Hvordan blir enn med i skjulte forum?
Etter at det er opprettet (når noen gjør det når vi har 5000 innlegg på forumet), så spør man om tilgang fra tilgangsansvarlig. En bruker må ha 50 innlegg på februar 2021, stå på terminlista og vært medlem av babyverden i over en mnd. for å få være med.
 
Etter at det er opprettet (når noen gjør det når vi har 5000 innlegg på forumet), så spør man om tilgang fra tilgangsansvarlig. En bruker må ha 50 innlegg på februar 2021, stå på terminlista og vært medlem av babyverden i over en mnd. for å få være med.

ahhh takk for forklaring
 
Ser det står at spørreundersøkelsen stenger 14 juni kl 14.18, ikke lenge igjen å stemme da damer ;)
 
Etter at det er opprettet (når noen gjør det når vi har 5000 innlegg på forumet), så spør man om tilgang fra tilgangsansvarlig. En bruker må ha 50 innlegg på februar 2021, stå på terminlista og vært medlem av babyverden i over en mnd. for å få være med.

Er det sånn at man kan vente til det er gått en mnd også be om tilgang? Ble medlem på først på tirsdag o_O
 
Så Folkens, her er resultatene:
❄️FebbisBebbis2021❤️(9 stemmer) +
FebbisBebbis2021❄️ (23 stemmer) = 32 stemmer


Februarbaby2021❤️ Kom på andre plass med 31 stemmer.

Gratulerer til dere som har stemt på FebbisBebbis wohoooow. Nå skal vi alle i gruppen bli mammaer for FebbisBebbiser hehe❄️

Så: Vil dere at jeg skal lage ny avstemning for valg av de med tegn eller skal vi heller gå for ❄️FebbisBebbis2021❄️ Som har fått mest stemmer av de to med samme navn?

:smiley-angelic003
 
Så Folkens, her er resultatene:
❄️FebbisBebbis2021❤️(9 stemmer) +
FebbisBebbis2021❄️ (23 stemmer) = 32 stemmer


Februarbaby2021❤️ Kom på andre plass med 31 stemmer.

Gratulerer til dere som har stemt på FebbisBebbis wohoooow. Nå skal vi alle i gruppen bli mammaer for FebbisBebbiser hehe❄️

Så: Vil dere at jeg skal lage ny avstemning for valg av de med tegn eller skal vi heller gå for ❄️FebbisBebbis2021❄️ Som har fått mest stemmer av de to med samme navn?

:smiley-angelic003
Tenkter det er greit med en avstemning for de forskjellige ikonene. Hvis vi lager en der vi kan endre mening underveis, og legge til etterhvert. Og så avslutte når vi når 5000 innlegg?

Bør hvertfall inneholde:
Febbisbebbis 2021
Febbisbebbis 2021❄️
❄️ Febbisbebbis 2021 ❄️
Febbisbebbis 2021❤️
❤️ Febbisbebbis 2021 ❤️
❄️ Febbisbebbis 2021 ❤️

Og sikkert noen fler :D
 
Tenkter det er greit med en avstemning for de forskjellige ikonene. Hvis vi lager en der vi kan endre mening underveis, og legge til etterhvert. Og så avslutte når vi når 5000 innlegg?

Bør hvertfall inneholde:
Febbisbebbis 2021
Febbisbebbis 2021❄️
❄️ Febbisbebbis 2021 ❄️
Febbisbebbis 2021❤️
❤️ Febbisbebbis 2021 ❤️
❄️ Febbisbebbis 2021 ❤️

Og sikkert noen fler :D
Da tror jeg skal lage det så det blir enklere å velge hihi :D
 
Åå hva skulle du stemme på?
Fikk stemt på det jeg skulle, men hos meg sto det at avstemningen ble avsluttet 13.18, og da forumklokken ble 13.18 sto det at avstemning var avsluttet, og knappen man kunne trykke på for å endre mening var borte. Men det gikk helt fint altså, bare merkelig at det ikke var sånn for alle o_O
 
Tenkter det er greit med en avstemning for de forskjellige ikonene. Hvis vi lager en der vi kan endre mening underveis, og legge til etterhvert. Og så avslutte når vi når 5000 innlegg?

Bør hvertfall inneholde:
Febbisbebbis 2021
Febbisbebbis 2021❄️
❄️ Febbisbebbis 2021 ❄️
Febbisbebbis 2021❤️
❤️ Febbisbebbis 2021 ❤️
❄️ Febbisbebbis 2021 ❤️

Og sikkert noen fler :D
Da går jeg for forslagene dine og lager nytt innlegg :)
 
Fikk stemt på det jeg skulle, men hos meg sto det at avstemningen ble avsluttet 13.18, og da forumklokken ble 13.18 sto det at avstemning var avsluttet, og knappen man kunne trykke på for å endre mening var borte. Men det gikk helt fint altså, bare merkelig at det ikke var sånn for alle o_O
Hmm tror ellers har alle stemt hvis ikke hadde folk skrevet i kommentaren tenker jeg hehe.
 
Back
Topp