Navn til skjult/Termin gruppe - STEM♥️

Navn til Termin/skjult gruppe

• Februarkrystallene21❄️

Votes: 2 2,4%
  • Februarhjertene21❤️

Votes: 3 3,6%
  • Februarfnuggene2021❄️

Votes: 7 8,3%
  • ❄️Vinterrosene2021❄️

• ❄️FebbisBebbis2021♥️

Votes: 9 10,7%
  • Februarbaby2021❤️

Votes: 31 36,9%
  • Februarlykke2021❤️

Votes: 5 6,0%
  • Vinterrosene2021❄️

• FebbisBebbis2021❄️

Votes: 23 27,4%

• Antall som har svart
    84
  • Avstemningen er avsluttet .

RosaGull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
FebbisBebbis2021 ❄️
Da lager jeg avstemningen :)
Den kan være åpen til og med søndag 14.juni kl 14:00 for da har vi forhåpentligvis fått med alle søtnosene som skal bli mammaer i feb 2021❄️. Gleder meg masse.

Legger inn forslagene som har kommet inn så langt. Stem det dere ønsker så får vi se hva flertallet stemmer♥️
Om dere kommer med andre alternativer så kan jeg legge de til :)

EDIT:
Vi bestemmer oss for navn først så bestemmer vi oss for symboler etter det ♥️
«kan dessverre ikke endre på symboler og navn nå»:

Stemmer for FebbisBebbis med og uten symbolene blir sammenslått da de telles som en :)❄️

Last edited:
Syna febbisbebbis uten hjerte på slutten hadde vært supert :) med ❄ foran og bak!

Synes det generelt ser best ut med bare ikon bak, blir litt too much for min del med foran og bak. Men om det skal være begge steder, bør det være samme tegn :happy:

Last edited:
Er det mulig å gjøre om på undersøkelsen sånn at man kan endre mening etterhvert som det kommer til nye forslag? Tenker og det kan være lurt med en egen avstemning om hvilke og hvor mange ikoner som skal brukes i vinnernavnet :happy:

Synes det generelt ser best ut med bare ikon bak, blir litt too much for min del med foran og bak. Men om det skal være begge steder, bør det være samme tegn :happy:

jeg kan dessverre ikke endre på de. men har lagt til nye nå med bare en ikon:)

Jeg er heller med på å stemme mellom de samme navnene men forskjellige symbolene etter man har valgt navnet :D

Vi bestemmer oss for navn først så bestemmer vi oss for symboler etter det ♥️
«kan dessverre ikke endre på symboler og navn nå»:/

Stemmer for FebbisBebbis med og uten symbolene blir sammenslått da de telles som en :)❄️

Last edited:
Hei Lillemy♥️ Ser du har tilgangt til gruppen snøkrystallene2021 er dette en skjult gruppe? Eller hva slags gruppe er det?
Heihei!❤️ det er Januar sin skjulte gruppe:) er med der siden jeg har termin så tidlig i februar, så babyen kan fort og komme i januar❤️

Seriøst jenter? Kjedelige «Februarbaby2021» har fått flest stemmer????????? Kjedeligste som finnes!!! Uansett hva navnet blir er det min/e februarfnugg/er der inne i magen min! :P

Så synes jeg at FebbisBebbis sine stemmer må regnes sammen til slutt- hadde vært andrevalget mitt.

Seriøst jenter? Kjedelige «Februarbaby2021» har fått flest stemmer????????? Kjedeligste som finnes!!! Uansett hva navnet blir er det min/e februarfnugg/er der inne i magen min! :p

Der ser man hvor forskjellig man er :hilarious: min soleklare favoritt er «februarbaby2021» fordi det er rent og enkelt. Derimot syns jeg «FebbisBebbis» høres ut som noe en tenåring kunne funnet på :p men, jeg syns det er kreativt!
Til sist syns jeg ikke det er så nøye, jeg blir gjerne med i gruppen uansett :D

Der ser man hvor forskjellig man er :hilarious: min soleklare favoritt er «februarbaby2021» fordi det er rent og enkelt. Derimot syns jeg «FebbisBebbis» høres ut som noe en tenåring kunne funnet på :p men, jeg syns det er kreativt!
Ja, det er nok sant på en måte. Men ordet «fabulous» som forkortes med fab, forbinder jeg med gay. Og siden både de to pappaer og meg er gay, synes jeg det var litt søtt. :D

Seriøst jenter? Kjedelige «Februarbaby2021» har fått flest stemmer????????? Kjedeligste som finnes!!! Uansett hva navnet blir er det min/e februarfnugg/er der inne i magen min! :p
Nei :D FebbisBebbis har fått flest. Hvis du leser innlegget så har jeg skrevet at de som har stemt på disse bare med forskjellige tegn foran blir slått sammen. Så nå leder FebbisBebbis❤️❤️❤️jeg også liker å gå for noe heeeelt annerledes. Kan ikke vi være litt unike hihi. Men for alldel, er med flertallet uansett❤️♥️

Last edited:
enig med deg! håpee virkelig ikke det blir febbisbebbis, høres helt forferdelig ut:hilarious:

Back
Topp