Navn til babyen [emoji175][emoji170]

Vi har hatt navn klart i nesten 4 år. Samboer kom på navnet og jeg syntes det var såå fint! Det er i tillegg mulig å bruke på begge kjønn, så bebis får det navnet uansett:Heartred

Så herlig [emoji7] så kjekt med et navn så dere har vært sikre på så lenge [emoji2] greit at det kan brukes til både jente og gutt da [emoji3]

Enig! Jentenavn er mye enklere [emoji3] tror ikke jeg kommer på mange alternativ til guttenavn[emoji28]

Som fryktet var det ikke så mange navn han likte nei.. Ingen av de ca 10 guttenavna på lista mi. Huff, kanskje best at det blir en jente til

Vi er sikre på navn til jente, men ikke til gutt :)

Som fryktet var det ikke så mange navn han likte nei.. Ingen av de ca 10 guttenavna på lista mi. Huff, kanskje best at det blir en jente til

Å nei så kjedelig at han ikke likte noen av de[emoji51][emoji38][emoji17]

Å nei så kjedelig at han ikke likte noen av de[emoji51][emoji38][emoji17]

Ja litt kjipt, men han skal jo like navnet han også så.. :) Men har jo god tid da hehe :) Bare klør veldig etter å lande på et navn. Vil egentlig ha det klart så fort som mulig hehe :) Jeg er kanskje rar men syns det er så kjekt å ha det på plass :)

Ja litt kjipt, men han skal jo like navnet han også så.. :) Men har jo god tid da hehe :) Bare klør veldig etter å lande på et navn. Vil egentlig ha det klart så fort som mulig hehe :) Jeg er kanskje rar men syns det er så kjekt å ha det på plass :)

Ja, jeg er helt lik selv [emoji3]

• Liker
Reactions: Lix
Jeg kan lage lange lister med gutte og jentenavn jeg syntes er så fine. Leser listen opp for han, og han sier nei på alle :hilarious: Heldigvis er vi enige om jente og guttenavn allerede fra forige svangerskap, hehe

Back
Topp