Navn til babyen [emoji175][emoji170]

Januarmamma95

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Oktobergull 2022
Har dere tenkt litt på navn til den lille ?[emoji3] har så smått begynt å tenke på det, men samboer er så kresen på navn[emoji23] så blir spennende å se hva det blir [emoji1] forrige gang hadde vi navnet klart til vi fikk vite hvilket kjønn det var[emoji7]
 
Vi har guttenavnet klart, og har et jentenavn vi liker. Det blir oppkalling, så vi må ta noen telefoner før det er ordentlig bestemt. Og så kommer det jo helt an på om babyen passer til navnet [emoji87]
 
Jeg hadde et navn til jente hvis det skulle bli Det, men har ei venninne med termin om 14 dager som har valgt det navnet:) hu visste ikke at jeg ville ha det asså, så kunne ikke si noe på det:) så om jeg skulle få ei jente må vi gå i tenkeboksen igjen. Hvis det blir gutt vil jeg gjerne kalle ham opp etter morfaren min, men er ikke sikker på om mannen min liker navnet så godt, han trenger nok i såfall litt tid til å venne seg til tanken:p
 
I utgangspunktet har vi tenkt å sjå bebbisen før vi bestemme oss. Men som førstegangsfødande kan jo det vere veeeeeødig lenge til
 
Vi har guttenavnet klart, og har et jentenavn vi liker. Det blir oppkalling, så vi må ta noen telefoner før det er ordentlig bestemt. Og så kommer det jo helt an på om babyen passer til navnet [emoji87]

Så kjekt med oppkalling da [emoji7]
 
Jeg hadde et navn til jente hvis det skulle bli Det, men har ei venninne med termin om 14 dager som har valgt det navnet:) hu visste ikke at jeg ville ha det asså, så kunne ikke si noe på det:) så om jeg skulle få ei jente må vi gå i tenkeboksen igjen. Hvis det blir gutt vil jeg gjerne kalle ham opp etter morfaren min, men er ikke sikker på om mannen min liker navnet så godt, han trenger nok i såfall litt tid til å venne seg til tanken:p

Så herlig med oppkalling av navn[emoji7]
 
Så herlig [emoji2] er så kjekt når man har bestemt seg på forhånd[emoji3]

Ja, jentenavnet er familienavn og guttenavnene sa bare pang, og ikke har jeg noen som kan krangle med meg på det heller[emoji23]
 
Begge jentene har navn fra familien, så det vil denne få også [emoji4] men har det ikke klart [emoji12] så får se hva vi finner ut etter hvert [emoji4]
 
Jeg føler jeg har brukt opp alle guttenavn, så det bør jo bli en jente.. hvis ikke blir den navneløs :p haha..

Neida... tror vi tar det i innspurten :)
 
Håper på jente, for da blir det et luksusproblem å velge navn. Blir det gutt så sliter vi, klarte såvidt å bli enige om navnet til lillebror og jeg er fortsatt ikke helt bekvem med navnet etter straks 2 år
 
Vi har både gutte og jentenavn klart, men jeg liker å titte og tenke på andre alternativer også og det gjør jeg nok til kjønn er spikret. Selvom Pappaen er veldig vanskelig på nye navn da, så blir nok de vi har tenkt på sammen uansett, haha :D Samme var det med storesøster❤️
 
Vi har hatt navn klart i nesten 4 år. Samboer kom på navnet og jeg syntes det var såå fint! Det er i tillegg mulig å bruke på begge kjønn, så bebis får det navnet uansett:Heartred
 
Ikke tenkt på navn i det hele tatt, vil ha noe som ikke allerede er «tatt» av boen i familien/venner, og det må være dobbelbnavn å samtidig klibge med bavnet til de tre andre barna :bag: kan bli litt av en utfordring:shifty: :dead:
 
Har app med flere alternativ klar til begge kjønn allerede :) Regner med lista blir myyye slankere etter at sambo slipper til da hehe :) Syns det er mye lettere med jentenavn forresten. Fikk jente sist og har mange fra sist gang som vi vurderte som fortsatt er aktuelle om det blir jente igjen. Til gutt har jeg foreløpig en favoritt, men uansett hva det blir så tror jeg nok vi vil bestemme oss i god tid før termin :) Syns det er såå gøy å velge navn <3
 
Har app med flere alternativ klar til begge kjønn allerede :) Regner med lista blir myyye slankere etter at sambo slipper til da hehe :) Syns det er mye lettere med jentenavn forresten. Fikk jente sist og har mange fra sist gang som vi vurderte som fortsatt er aktuelle om det blir jente igjen. Til gutt har jeg foreløpig en favoritt, men uansett hva det blir så tror jeg nok vi vil bestemme oss i god tid før termin :) Syns det er såå gøy å velge navn <3

Enig! Jentenavn er mye enklere [emoji3] tror ikke jeg kommer på mange alternativ til guttenavn[emoji28]
 
Ikke tenkt på navn i det hele tatt, vil ha noe som ikke allerede er «tatt» av boen i familien/venner, og det må være dobbelbnavn å samtidig klibge med bavnet til de tre andre barna :bag: kan bli litt av en utfordring:shifty: :dead:

Ser for meg at det kan bli litt av en utfordring [emoji2] er ikke bare bare å velge navn når det er så mye som skal passe inn [emoji16]
 
Back
Topp