Navn til baby

Vi hadde jente navn klart, men nå venter vi en gutt :) Jeg har så lyst på Emrik, men det er ikke mannen helt enig i ;) Han vil gjerne ha Lucas (jeg og liker det), men det har søskenbarnet mitt døpt gutten sin til også fikk vi vite nå i helgen.
 
Vi har et jentenavn klart, men jeg kommer til å forsøke å endre det litt. Er jo lenge igjen ennå. Guttenavn har vi ingen aning om hva vi skal velge..
 
Vi er stort sett enige på jentenavn, verre med gutt.. og siden det mest sannsynlig er det vi får... og well

Sist fikk han navn to uker før fødsel
 
Uff jeg tror barnet vårt blir navneløst. Samboeren nekter for alle mine favoritter (dust :p ) og har ingen forslag selv annet enn Bolla bing bong.. (han er snart 33..)
 
Uff jeg tror barnet vårt blir navneløst. Samboeren nekter for alle mine favoritter (dust :p ) og har ingen forslag selv annet enn Bolla bing bong.. (han er snart 33..)
Haha, det hørtes ut som min! Magica fra Tryll feks.. Så en dag da han kom med et normalt forslag, som også var litt nedpå min liste, men jeg hadde ikke nevnt det enda, sa jeg bare "solgt!". Så vi hadde bare et alternativ med nr 1 (etter oul så vi visste gutt). Håper jeg slipper like mange teite forslag denne gangen [emoji23]
 
Uff jeg tror barnet vårt blir navneløst. Samboeren nekter for alle mine favoritter (dust :p ) og har ingen forslag selv annet enn Bolla bing bong.. (han er snart 33..)

Bolla bing bong! [emoji23][emoji23] Synes dere skal gå for det! Vår heter foreløpig bare Aioli, etter mor og fars favoritt dressing [emoji38] (forøvrig også 33 år..)
 
Jentenavnet er klart, etter mannen sin farmor. Usikker på guttenavn da jeg gjerne vil kalle opp, men eneste fine guttenavnet i slekta har nevøen min fått.
 
Haha, det hørtes ut som min! Magica fra Tryll feks.. Så en dag da han kom med et normalt forslag, som også var litt nedpå min liste, men jeg hadde ikke nevnt det enda, sa jeg bare "solgt!". Så vi hadde bare et alternativ med nr 1 (etter oul så vi visste gutt). Håper jeg slipper like mange teite forslag denne gangen [emoji23]

Bolla bing bong! [emoji23][emoji23] Synes dere skal gå for det! Vår heter foreløpig bare Aioli, etter mor og fars favoritt dressing [emoji38] (forøvrig også 33 år..)

Mannfolk altså :p
 
Har ikke snakket så mye om det. Men blir det jente tror jeg vi er enig, blir det gutt så aner vi ikke Hehe :)
 
Har blitt delvis enig med meg selv om det blir jente...;) har så si guttenavnet klart :)
 
Navnløs her foreløpig! Har en gutt og en jente fra før, så syns det er kjempe vanskelig med nr tre :/
Men navn blir det tilslutt ;)
 
Vi klarte faktisk endelig å bli enige om et guttenavn idag [emoji4] jentenavn har vi klart da vi hadde to navn klare når storesøster kom [emoji4]
Begge to likte Theodor og blir det en jente så blir det mest sannsynlig Ada [emoji4]
Ada skal min hete om det blir jente.
Noa om det blir gutt! [emoji4]
 
Ada skal min hete om det blir jente.
Noa om det blir gutt! [emoji4]

Det var egentlig navnet vi var blitt enige om til jenta vår før vi bestemte oss for at hun skulle kalles opp etter tanta til samboeren, og etter at hun hadde kommet så angret vi oss litt et øyeblikk og bestemte oss for at nestemann måtte hete Ada om det ble enda en jente [emoji28]
Men det er jo bare så søtt [emoji7]
Har en liten følelse på at det er gutt men det hadde vært fint med en liten Lotta og Ada [emoji7]
 
Her er vi enige om jentenavn :) Vi var egentlig enige om guttenavn også (min kjære som har kommet med begge forslag), men jeg har fått en liten tvil i forhold til det :p Godt vi har lang tid på oss! Dessuten tror jo jeg at det er jente, så jeg håper vi slipper problemet i det hele tatt, hihi :D
 
Jeg foreslo Theodor i går. Og fikk til svar at nei!! For det het sønnen til en bekjent av han som han ikke liker så godt... Er det der vi setter standarden, så blir det vanskelig å finne navn vi liker som ingen perifere, "rare" folk heter.
 
Back
Topp