Navn til baby/babyene

Sist gang var vi helt sikre og hadde ingen tvil om hva navnet skulle bli. Denne gangen er verre :p Mannen er gira på Elida mens jeg er litt på Lilli.. Tror nesten vi må vente og se til ungen er ute for å finne ut hva som passer ^^, kanskje det ikke blir noen av de? Vi får se :p
Navn er vanskelig!!!
 
Vet ikke ennå. Står egentlig mellom Petter og Fredrik for min del. Men null respons fra samboer når jeg spør han hva han mener. Så vi får vente og se :) Har egentlig sagt i 10 år at gutten min skal hete Fredrik, om jeg noen gang får en gutt.
 
Har lyst til å bokstavoppkalle etter mamma, men mannen liker ikke det navnet jeg har tenkt på... Ellers blir vi egentlig ikke enige! :p
 
Anton, etter storebrors ønske :)
 
Vi skal kalle han isaac. Det ble enten det eller benjamin. Vi må ha et navn som går her og ifra mannen min sitt land. Så vi bestemte oss for isaac☺☺
 
Jeg lurer på om det blir Theodor og Aksel hos oss. :) Har ikke helt bestemt oss, vil se de først. Så vil ikke låse oss til noen navn..
Theodor er etter min farfar og fordi vi liker det. Aksel er egentlig bare fordi vi synes det er fint, men er et navn som finnes bakover i slekten min.. :D
Men så tenker jeg også på at vi burde ha to navn på T da storesøster begynner på T også.. Men klarer liksom ikke helt å finne noe vi flere T- navn vi faller for.. :/
Jaja.. Vi får se hvor vi ender :D
Timian?:)
 
Irriterende at kusina mi har kalt bikkja si for det guttenavnet jeg kunne tenke meg å bruke...
 
Irriterende at kusina mi har kalt bikkja si for det guttenavnet jeg kunne tenke meg å bruke...
Kusina mi har kalt hunden sin for det samme som mannen min! Og dette var da vi hadde vært sammen i noen måneder og familien hadde hilst... folk ass.
 
Kusina mi har kalt hunden sin for det samme som mannen min! Og dette var da vi hadde vært sammen i noen måneder og familien hadde hilst... folk ass.
Haha okei, det er enda særere!! Kusina mi veit jo ikke at det er et av "navna mine" [emoji14] Men irriterende er det lell
 
Back
Topp