Navn til baby/babyene

Vi har hatt navnet klart siden vi fikk vite kjønn i uke 19. Her blir lillegutt oppkalt etter sin avdøde farfar :Heartred
 
Vi er ikkje heilt bestemt enda, sjølv om storebroren har hatt noken "kreative" forslag..Syns det er så vanskelig med guttenavn eg! Finner mange fleire fine jentenavn :p
 
Her blir d mulig Edwart... Ikke oppkalt etter noen... Men vi er ikke helt sikker, vil nok bestemme oss helt når babyen er ute å vi ser han:p
 
Her blir det Torbjørn :Heartblue
Mannen min heter Bjørn så blir på en måte litt videreføring, og vi er ganske tradisjonelle og bor på gård så ville ha et skikkelig norsk navn
 
Vi har veldig lyst å bokstavoppkalle denne, men klarer ikke finne noen navn som passer sammen og sånn. Men håper inderlig at det ordner seg når ungen er ute :)
 
Felix! Og han får to tilleggsnavn; ett fra fars slekt og ett fra mors. Dette for å følge mannens svenske familietradisjon :)
 
Vi har ikke bestemt oss enda, men har lyst til å kalle opp. De to som er på topp er min morfars og min farfars navn. Begge navnene er relativt vanlige, selv om de ikke er blant de mest populære. Min samboer er oppkalt etter sin bestefar som hadde samme navn som min morfar, så det er vel det mest sannsynlig valget,selv om vi ikke har bestemt oss, vil vente å se når babyen er født :)
 
Her blir d mulig Edwart... Ikke oppkalt etter noen... Men vi er ikke helt sikker, vil nok bestemme oss helt når babyen er ute å vi ser han[emoji14]
Edwart er så fint! :D
 
Vi har ingen anelse.. Dvs mannen har nok egentlig bestemt seg [emoji14] Jeg er ikke enig og vingler veldig denne gangen også. Syns det er vanskeligere denne gangen..
 
Vi sliter altså :-( :p
 
Vi får ei lita Iben Marie. Oppkalling etter min mormor og hans farmor.
 
Jeg lurer på om det blir Theodor og Aksel hos oss. :) Har ikke helt bestemt oss, vil se de først. Så vil ikke låse oss til noen navn..
Theodor er etter min farfar og fordi vi liker det. Aksel er egentlig bare fordi vi synes det er fint, men er et navn som finnes bakover i slekten min.. :D
Men så tenker jeg også på at vi burde ha to navn på T da storesøster begynner på T også.. Men klarer liksom ikke helt å finne noe vi flere T- navn vi faller for.. :/
Jaja.. Vi får se hvor vi ender :D
 
Leo :) Navnet er delevis oppkalling etter min oldefar og min farfar som begge het/heter Leonard
 
Vi har ikke bestemt oss. Og tipper at det blir noe vi bestemmer etter han er født. Har ikke engang en "topp tre" liste :rolleyes:
 
Back
Topp