Da må du lage den avstemming da. Ikke verre enn det.Kan vi stemme inkludert bare hjerte bak også?Altså f eks: Mai2022
Synes det ser finere ut
mulig det bare er meg da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må du lage den avstemming da. Ikke verre enn det.Kan vi stemme inkludert bare hjerte bak også?Altså f eks: Mai2022
Synes det ser finere ut
mulig det bare er meg da!
Er vel 50 innlegg og vært medlem i babyverden 1 mnd som er kravet, delta i «våre leker» der går det fort oppoverEr det sånn at jeg ikke får blitt med i gruppa, siden jeg bare har skrevet 10 innlegg enda?![]()
Mailykke 2022
Da må du lage den avstemming da. Ikke verre enn det.
Langt innlegg, men les helt gjennom.
Det er nemlig bare et halvt døgn igjen av avstemningen, og et par ting må avklares.
Navnet som ligger med en klar ledelse er Mailykke 2022, så den avstemmingen antar jeg er avgjort.
For å gjøre det med hjerter mest mulig rettferdig, forklarer jeg hvordan jeg tenker, og så kan folk bruke det siste have døgnet på eventuelt å endre stemmene sine slik at du viser det du ønsker.
Avstemmingen med eller uten er tydelig nok:
Det er 10 som ønsker uten.
Det er 28 som ønsker med.
(27 stemmer, men jeg ønsker også det og får ikke stemt.)
Når det gjelder ett eller to er det kanskje litt mer uklart om det finnes en avstemningen eller ikke.
8 personer sier seg enig med @Nord96s innlegg om bare hjerte bak. (Altså 9 totalt med Nord selv).
Av det leser jeg at 19 som har sagt ja til to hjerter, IKKE ønsker kun ett hjerte, men det kan jo være mange som ikke har tenkt på det som en avstemming.
Så for å avgjøre foreslår jeg følgende:
Før kl 9 tirsdag morgen må du bestemme deg for ett eller to hjerter, og vise det slik.
Dersom du ønsker dette, lar du være å trykke noe på Nord96s innlegg.
Mailykke 2022
Dersom du ønsker dette, går du inn og trykker "enig" på Nord96s innlegg før avstemmingsslutt.
- Mailykke 2022
Grei måte å avgjøre det på?

Enig i at det er forsåvidt en uviktig detalj ja, men rettferdighet er jo alltid fint.Oi! Her har det skjedd ting siden sist. Har hatt det travelt i studiesammenheng og ikke fått tid til å stikke innom. Så fint at du fikset og var åpen for andre innspill, supert løst med sånn avstemming. Er jo bare uviktige detaljer egentlig, men litt gøy uansett!takk!

Enig i at det er forsåvidt en uviktig detalj ja, men rettferdighet er jo alltid fint.
Problemer nå er at det er 28 (27+meg) for å ha hjerter, og 14 (13+Nord96) har ønsket ett hjerte.
Altså likt.
So what to do da?
Foreslår at Xenalita får siste ordet, og bare får laget gruppa! Bonusen for å ta på seg oppgaven som tilgangsansvarlig!![]()
Om det er jeg som får bestemme blir det to hjerter da..Eneste fornuftige måten å avgjøre det på, ingen vits å bruke mer tid på det, der er tross alt bare et hjerte foran navnet eller ikke det er snakk om! To hjerter it is!Altså det å bestemme slikt når det er 50-50…Om det er jeg som får bestemme blir det to hjerter da..

Altså det å bestemme slikt når det er 50-50…Om det er jeg som får bestemme blir det to hjerter da..