Navn på skjult gruppe? Tilgangsansvarlige?

Hvilken er din favoritt?

• Mailykke 2022

Votes: 25 48,1%
  • Maiblomstene 2022

Votes: 14 26,9%
  • Maidaymaiday 2022

Votes: 6 11,5%
  • Maispirene 2022

Votes: 7 13,5%
  • Maifest 2022

Votes: 0 0,0%

• Antall som har svart
    52
  • Avstemningen er avsluttet .

Tenkeboblen

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
❤️Mailykke 2022❤️
Hurra!!
Vi tipper straks 5000 innlegg --> Skjult gruppe.

Derfor trenger vi å bli enige om et navn på gruppen, og en eller to tilgangsansvarlige for den.
Kommenter under dersom du kunne tenke deg å være tilgangsansvarlig.

Navneforslagene til skjult gruppe står i den rekkefølgen de ble foreslått.

(Når det gjelder om vi ønsker med eller uten hjerter, se egen avstemming i kommentarfeltet.)

Avstemmingen er satt til 3 dager.
Du kan bare stemme på ett alternativ.

Supert at du tok initiativet :D

Kjempeflott at navnevalget er i gang! Tipper vi klarer kravet i løpet av dagen, jeg :)

Bare 42 innlegg igjen :D

20 igjen nå! Da når vi det i løp av dagen :D

VI ER I MÅL :D

Skriver her jeg: kan noen, som vil melde seg som tilgangsansvarlig? Det bør jo være noen som er aktiv og synes slikt er spennende. Jeg har dessverre mistet så mange ganger og er bare 7 uker på vei, så tørr ikke melde meg selv, bare i tilfelle.

Jeg er i 100% jobb, og har nok med jobb, 3barn og hus som er under oppussing:p men håper noen melder seg, som kanskje har litt mere tid:p

Håper noen melder seg :p Har aldri gjort noe slikt tidligere, og vet rett og slett ikke hva det går ut på :hilarious:

Jeg kan gjerne være tilgangsansvarlig.. Men har aldri gjort det tidligere..
Hurra! Det er ikke særlig store jobben :) Du må bare godkjenne folk inn i den skjulte gruppen og si i fra til moderator hvem som skal få komme inn. Håper den skjulte gruppen er oppe og går på mandag allerede :D

Hurra! Det er ikke særlig store jobben :) Du må bare godkjenne folk inn i den skjulte gruppen og si i fra til moderator hvem som skal få komme inn. Håper den skjulte gruppen er oppe og går på mandag allerede :D

Avstemmingen er ikke over før kl 08.48 tirsdags morgen. Så vi bør vel vente til da med å sette igang den skjulte gruppa?

Akkurat nå er det forsåvidt en klar vinner, men man kan endre mening frem til voteringsslutt, så det kan jo være at noen ønsker å ta en ekstra runde innom...

Det som ser ut til å være HELT sikkert er at det blir MED hjerte foran og bak.
Overveldende flertall der!

Jeg kan gjerne være tilgangsansvarlig.. Men har aldri gjort det tidligere..

Så bra! :happy093.
Om en person til har lyst, kan det altså være to som deler på jobben.

Avstemmingen er ikke over før kl 08.48 tirsdags morgen. Så vi bør vel vente til da med å sette igang den skjulte gruppa?

Akkurat nå er det forsåvidt en klar vinner, men man kan endre mening frem til voteringsslutt, så det kan jo være at noen ønsker å ta en ekstra runde innom...

Jo, absolutt! Så ikke at det stod noe tid på avstemmingen:)

Navnemerke MED eller UTEN hjerter foran og bak?
Altså:

:HeartredMai2022:Heartred eller Mai2022

Trykk hjerte på dette innlegget hvis du ønsker MED hjerte.
Trykk tommel opp hvis du ønsker UTEN hjerter.

Kan vi stemme inkludert bare hjerte bak også? :p Altså f eks: Mai2022:Heartred Synes det ser finere ut:angelic: mulig det bare er meg da!

Back
Topp