Navn på skjult gruppe - avstemning

Hva skal den skjulte gruppen hete?

• Desember 2016

Votes: 0 0,0%
  • Julegaven 2016

Votes: 3 10,0%
  • Desemberskatter 2016

Votes: 12 40,0%
  • Snøkrystallene 2016

Votes: 2 6,7%
  • Vinterbarna 2016

Votes: 0 0,0%
  • Julemirakelene 2016

Votes: 1 3,3%
  • Desemberbarna 2016

Votes: 8 26,7%
  • Adventskalenderen 2016

• Julespirene

• Antall som har svart
    30
Det blir vel bra uansett navn...

Hva er egentlig skult gruppe og hensikten med det?

Hva er egentlig skult gruppe og hensikten med det?
Det er på en måte en hemmelig gruppe for oss desemberdamer. Alle her inne kan bli med hvis de oppfyller kravene. Men ingen utenfra kan lese hva vi skriver. Vi kan bli mer private der og det vi skriver kan ikke Googles. Alt du skriver her i det åpne forumet kan leses av hele verden

Det er på en måte en hemmelig gruppe for oss desemberdamer. Alle her inne kan bli med hvis de oppfyller kravene. Men ingen utenfra kan lese hva vi skriver. Vi kan bli mer private der og det vi skriver kan ikke Googles. Alt du skriver her i det åpne forumet kan leses av hele verden
Hjeeeelp!! Teller ned til det skjulte forumet altså!! Hilsen miss paranoid :D

Opp

Ikke for å mase men nå flytter det folk inn på januar, da kan vi vel ha skjult gruppe? Typ desember-lykke eller noe lignende? Jeg bryr meg null om navn! Bare ekstremt stresset for å bli gjenkjent og nettparanoid.. Vil nesten ikke innrømme for meg selv en gang at jeg er gravid før etter 12 uker pga dårlig opplevelse sist :(

Ikke for å mase men nå flytter det folk inn på januar, da kan vi vel ha skjult gruppe? Typ desember-lykke eller noe lignende? Jeg bryr meg null om navn! Bare ekstremt stresset for å bli gjenkjent og nettparanoid.. Vil nesten ikke innrømme for meg selv en gang at jeg er gravid før etter 12 uker pga dårlig opplevelse sist :(
Enig!

Moderator sa seg enig i på mandag at vi kunne vente en uke, så vi kan vel vente til over helgen med å åpne. Da får også flere av nykommerne skrevet de 50 innleggene som kreves :) eller hva tror du plexy? Kanskje du vil ha helgen til å gi tilgang?

Moderator sa seg enig i på mandag at vi kunne vente en uke, så vi kan vel vente til over helgen med å åpne. Da får også flere av nykommerne skrevet de 50 innleggene som kreves :) eller hva tror du plexy? Kanskje du vil ha helgen til å gi tilgang?
Mja, har jo jobb også, men mandag er det bare 15mnd kontroll med lillemann kl 14, så kan sette meg ned da. Men hadde vært fint med søndagen også kanskje :)

Sendt melding til forumansvarlig nå da, så forumet blir åpnet når hun får tid :) det ble klart flertall for Desemberskatter 2016

Back
Topp