Navn på skjult gruppe - avstemning

Hva skal den skjulte gruppen hete?

• Desember 2016

Votes: 0 0,0%
  • Julegaven 2016

Votes: 3 10,0%
  • Desemberskatter 2016

Votes: 12 40,0%
  • Snøkrystallene 2016

Votes: 2 6,7%
  • Vinterbarna 2016

Votes: 0 0,0%
  • Julemirakelene 2016

Votes: 1 3,3%
  • Desemberbarna 2016

Votes: 8 26,7%
  • Adventskalenderen 2016

• Julespirene

• Antall som har svart
    30

Hurit_2014

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Da er det ifølge moderator kun 1000 innlegg igjen til vi har oppnådd nok innlegg til å få skjult gruppe. Vi har hatt en diskusjonstråd der folk har kommet med forslag. Lager nå en avstemning med alle forslag. :) jeg foreslår at vi lar avstemningen stå i hvertfall 1 uke, kanskje 2, slik at de med termin 31. Desember får være med på avstemningen? Plexy har meldt seg frivillig til å være tilgamgsansvarlig. :) avstemning kan kun tas på nettleseren ser jeg nå.

dytt :)

Opp :)

Da har vi rundet 5000 innlegg :D
Vi får vente litt til måneden er fylt opp, slik at de fleste får vært med og bestemt kanskje? :) Har kommet til 2. Juledag, så denne uken bør vel romjul og nyttårsspirene flytte inn :)

Vi får vente litt til måneden er fylt opp, slik at de fleste får vært med og bestemt kanskje? :) Har kommet til 2. Juledag, så denne uken bør vel romjul og nyttårsspirene flytte inn :)
Veldig lurt å drøye ei veke til ja, så alle (i alle fall flest mulig, det vil alltids komme fleire etterkvart) får vere med å bestemme :D

Men som nevnt over her, så er i alle fall innleggskravet nådd :D

Ååå ser at flere forum har hjerter foran å bak navnet, kan vi å ha det?? :hilarious:

Sikkert ingen som er sååååå opptatt av navnet da.. Jeg er veldig ivrig på skjult forum.. Er så nervøs for at noen skal kjenne meg igjen:(

Sikkert ingen som er sååååå opptatt av navnet da.. Jeg er veldig ivrig på skjult forum.. Er så nervøs for at noen skal kjenne meg igjen:(
Så en diskusjon på generelt skjønner du der de med sen termin klaget over at alt var ferdig bestemt når de flyttet inn i terminforum. Så tenkte å være grei. Er uansett bare ei lita uke det er snakk om. Men om flertallet her er enig med deg, er det jo bare å åpne opp det skjulte forumet. :)

Pluss at alle som nylig har flyttet inn, da har mulighet til å skrive de 50 innleggene som kreves for å få være med. :)

Så en diskusjon på generelt skjønner du der de med sen termin klaget over at alt var ferdig bestemt når de flyttet inn i terminforum. Så tenkte å være grei. Er uansett bare ei lita uke det er snakk om. Men om flertallet her er enig med deg, er det jo bare å åpne opp det skjulte forumet. :)
Ikke noe problem:) jeg bare gleder meg! Supert at du er grei:)

Back
Topp