Navn på skjult forum

Navn på skjult forum?

• Påskekyllingene 2020

Votes: 34 45,3%
  • Aprilbarna 2020

Votes: 31 41,3%
  • Aprilknøttene 2020

Votes: 4 5,3%
  • Aprilbabyene 2020

Votes: 3 4,0%
  • Aprilglede 2020

Votes: 1 1,3%
  • Aprilspirene 2020

Votes: 2 2,7%
  • Aprilskattene 2020

Votes: 0 0,0%

• Antall som har svart
    75
  • Avstemningen er avsluttet .

LSB

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Påskekyllingene 2020
Andre forslag? Skriv i tråden så legger jeg det inn :-)

Fine forslag:-):Heartpink

Veldig fine forslag!

Jeg likte alle, stemte på aprilbarna 2020, men ellers var påskekyllingene 2020 også et morsomt forslag :D

Tenker vi holder avstemmingen åpen frem til vi har nådd 5.000 innlegg og det skjulte forumet kan lages til oss? Da må jo navnet uansett være klart :)

Gode forslag.
Håper ikke det blir påskekyllingene da, siden jeg har termin etter påske.

Jeg er heller ikke så glad i påskekyllingene. Noen vil jo også føde i februar/mai og det er veldig snevert :)
Enig igrunn. Har termin nærmere mai enn påske. Aprilbarna er «kjedeligere», men langt mer inkluderende syns jeg. :)

Husk at termin er et fleksibelt tidspunkt da dere. Man kan både føde før termin, og etter. Så det er fullt mulig å få en liten påskekylling selv om termin er før eller etter. Hilsen en med termin før påske
(Og for dem som ender med å føde i mars eller februar så vil vel også aprilbabyene være feil?)

Jeg tenker man må gå etter termindato her, selv om det ikke er mange som føder akkurat da. Hvis ikke ville vel hele poenget med terminforum, åpent eller skjult, være bortkastet. Per nå er det drøyt 20% av de som står på terminlista per nå som har antatt termindato i selve påskehøytiden. Da blir det snevert med «Påskekyllingene», mener jeg.

(Men jeg kommer selvsagt til å være med i skjult forum uansett hva det måtte ende opp med å hete :) )

Jeg liker også påskekyllingene selv om jeg har termin nermere Mai enn påsken, men man vet jo ikke..

Siden det nå er 50/50, tenker jeg at det er greit å ta hensyn til de som eksplisitt uttrykker at de føler påskekylling-navnet er ekskluderende.

Mitt forslag påskekyllingene var inspirert av de som har noe ala «julegavene» for desembergruppen. Jeg mente aldri å ekskludere noen, men tenkte at påsken var april sin høytid i 2020, slik som julen er desember siden høytid - uten at jeg tror de alle føder 24.12 for det om :P Men om noen føler at påskekyllingene er et ekskluderende navn, mener jeg at vi skal skrote det forslaget. Blir for dumt å ha en gruppe halvparten ikke kan føle seg som en skikkelig del av helt fra begynnelsen :)

Oi! Så negative alle skulle være! Syns "Påskekyllingene" er et søtt navn. Påska er jo høytiden i April. På samme måte som at Halloween er Oktober-høytiden (ikke bare 31.10) og 17.mai er Mai sin høytid.

Back
Topp