Navn på skjult forum

Navn på skjult forum?

• Påskekyllingene 2020

Votes: 34 45,3%
  • Aprilbarna 2020

Votes: 31 41,3%
  • Aprilknøttene 2020

Votes: 4 5,3%
  • Aprilbabyene 2020

Votes: 3 4,0%
  • Aprilglede 2020

Votes: 1 1,3%
  • Aprilspirene 2020

Votes: 2 2,7%
  • Aprilskattene 2020

Votes: 0 0,0%

• Antall som har svart
    75
  • Avstemningen er avsluttet .
Dytter opp☺️ Synes påskekyllingene er originalt og kult jeg! Uansett om man har termin rundt påske eller ikke! Babyen vil ut når den vil ut uansett☺️

Ser at det er 11 stemmer på andre forslag enn Aprilbarna og Påskekyllingene.
Foreslår at dere som har stemt på andre forslag, flytter stemmene deres til de to som nå har en reell mulighet til å bli valgt - absolutt fine forslag de dere har stemt på også, men greit at dere er med på å bestemme mellom de to som det til syvende og sist står om :)

Vi må bli enige om et navn og en tilgangsansvarlig snart nå. Hva tenker dere? Noen som føler seg kallet til å være tilgangsansvarlig?

Vi må bli enige om et navn og en tilgangsansvarlig snart nå. Hva tenker dere? Noen som føler seg kallet til å være tilgangsansvarlig?

Navnet tenker jeg vi får velge utfra den avstemmingen som finnes. Det alternativet som leder i det vi passerer 5.000 innlegg vinner. Det er vel det mest rettferdige, siden det da er flertallet som har bestemt?

TGA kan kanskje være lurt å dele i to i begynnelsen, så fint om to stykker har lyst å ta på seg vervet :)

Håper noen vil!
Med så mange SA bak meg og utallige terminforum jeg har måtte forlate ønsker jeg ikke å ha ansvaret selv.

Navnet tenker jeg vi får velge utfra den avstemmingen som finnes. Det alternativet som leder i det vi passerer 5.000 innlegg vinner. Det er vel det mest rettferdige, siden det da er flertallet som har bestemt?

TGA kan kanskje være lurt å dele i to i begynnelsen, så fint om to stykker har lyst å ta på seg vervet :)

Enig :) Hadde vært supert om noen ville ta på seg vervet. Jeg har litt for mange baller i lufta ellers i livet, så jeg kan ikke. Krysser fingrene for at det sitter et par og vurderer å ta det på seg nå :D

• Liker
Reactions: LSB

Nominerer deg ;)

Veldig bra. Påskekyllingen er egentlig et ganske poetisk navn, hvis man tenker over det. Kyllinger symboliserer nytt liv, vår og en ny tilværelse. De kommer ut av egget, akkurat som våre barn jo også på en måte har gjort. Det var et hyggelig navn

Takk! - men jeg hadde egentlig håpet noen andre hadde mulighet :angelic:

Ja ser den., men du vet, hukommelsen har en tendens til å bli svekket hos oss damer, spesielt etter vi har blitt mødre! Og ta meg feks, som har fire barn fra før, jeg har nesten ikke hukommelse igjen :hilarious: der tror jeg absolutt du har en fordel;)

Back
Topp