Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi må bli enige om et navn og en tilgangsansvarlig snart nå. Hva tenker dere? Noen som føler seg kallet til å være tilgangsansvarlig?
Vi må bli enige om et navn og en tilgangsansvarlig snart nå. Hva tenker dere? Noen som føler seg kallet til å være tilgangsansvarlig?
Navnet tenker jeg vi får velge utfra den avstemmingen som finnes. Det alternativet som leder i det vi passerer 5.000 innlegg vinner. Det er vel det mest rettferdige, siden det da er flertallet som har bestemt?
TGA kan kanskje være lurt å dele i to i begynnelsen, så fint om to stykker har lyst å ta på seg vervet
Skjønner det :/ Håper du blir her hos oss!Håper noen vil!
Med så mange SA bak meg og utallige terminforum jeg har måtte forlate ønsker jeg ikke å ha ansvaret selv.
Navnet tenker jeg vi får velge utfra den avstemmingen som finnes. Det alternativet som leder i det vi passerer 5.000 innlegg vinner. Det er vel det mest rettferdige, siden det da er flertallet som har bestemt?
TGA kan kanskje være lurt å dele i to i begynnelsen, så fint om to stykker har lyst å ta på seg vervet
Nominerer deg
Takk! - men jeg hadde egentlig håpet noen andre hadde mulighet
Åssen kan man bli med i Påskekyllingene 2020?