Navn på den lille i magen?

En venninne av meg og mannen lagde en liste hver med navn og når ungen kom gikk de gjennom den og der var det et navn bagge hadde, så det heter ungen :)
 
En venninne av meg og mannen lagde en liste hver med navn og når ungen kom gikk de gjennom den og der var det et navn bagge hadde, så det heter ungen :)
Litt usikker på om vi hadde hatt noen felles navn i såfall :-/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke begynt å tenke på det i det hele tatt ennå. Like greit å vente til vi vet kjønn, tror jeg. Sist hadde vi en lang liste, som ble stadig kortere etter hvert som det nærmet seg. Like før fødselen gjensto to eller tre navn. Bestemte oss en times tid etter han var født. Så da vi sendte ut første bilde, ble han presentert ved navn. :)
 
Her har vi et jente og et gutte navn klart :)

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*
 
Her er sambo så fraværende når jeg snakker om lille. Han distanserer seg litt til han "vet" at dette går bra.
Håper han slipper seg mer løs etter ul på torsdag.

Men navn...
Vi har begge navnet Emil i vår slekt, så det er et navn vi vil bruke. Men usikker på om det blir førstenavn eller navn nr to.
Jentenavn, så har jeg tenkt litt på Ane Charlotte (etter hver vår bestemor). Tenker også på Ane Sofie.
Så vet ikke helt.
Min bestemor hadde navnet Asora som mellomnavn. Har jo egentlig lyst å bruke det. Men så er det å få mannen med på det :)


❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️
 
Her er sambo så fraværende når jeg snakker om lille. Han distanserer seg litt til han "vet" at dette går bra.
Håper han slipper seg mer løs etter ul på torsdag.

Men navn...
Vi har begge navnet Emil i vår slekt, så det er et navn vi vil bruke. Men usikker på om det blir førstenavn eller navn nr to.
Jentenavn, så har jeg tenkt litt på Ane Charlotte (etter hver vår bestemor). Tenker også på Ane Sofie.
Så vet ikke helt.
Min bestemor hadde navnet Asora som mellomnavn. Har jo egentlig lyst å bruke det. Men så er det å få mannen med på det :)


❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️
Asora er fint da. Er ikke så lenge siden jeg hørte det for første gang, og da syns jeg det var veldig uvant. Men nå syns jeg bare det er fint. Prøv å hvisk det mange ganger i øret hans mens han sover så er det kanskje han som foreslår det til slutt ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
En venninne av meg og mannen lagde en liste hver med navn og når ungen kom gikk de gjennom den og der var det et navn bagge hadde, så det heter ungen :)

Vi hadde også et felles navn på våre lister sist :) godt gjort siden vi bare hadde rundt ti navn hver, og de fleste var ganske spesielle.
Jenta vår endte allikevel opp med et annet navn :p
 
Vi har liksom snakket om et guttenavn og et jentenavn, men jeg vet jammen ikke om det blir de...

Men disse navnene liker jeg iallfall:

Jente:
Martine
Mathea
Olivia
Iben
Tomine
Maja
Aurora

Gutt:
Elijah
Emil
Julian
Kasper
Max
Oliver
Linus
Ville



~ Lille Fidus plageånd 22.03.15 :D ~
Hvorfor ikke Fidus? Findus? Jeg hadde en katt som het findus hehe. Han var veldig søt ;)


Excuse me, Damn that autocorrect!
 
Hvorfor ikke Fidus? Findus? Jeg hadde en katt som het findus hehe. Han var veldig søt ;)


Excuse me, Damn that autocorrect!
Nei stakkars.. Som Fidus er han jo en plageånd, kan jo ikke bli kalt det resten av livet :p :D


~ Lille Fidus plageånd 22.03.15 :D ~
 
Nei stakkars.. Som Fidus er han jo en plageånd, kan jo ikke bli kalt det resten av livet :p :D


~ Lille Fidus plageånd 22.03.15 :D ~
Hahahaha. Du kommer til å kalle han det iblant. Det er jeg sikker på. Haha


Excuse me, Damn that autocorrect!
 
Vi har vel så å si jentenavnet klart! Men alle guttenavnene jeg har foreslått liker han ikke, og han har ingen forslag selv heller.. Så da "håper" jeg det blir ei jente, så slipper vi å krangle om det ;-P


❤️ Mars 2015 ❤️
 
Vi har vel så å si jentenavnet klart! Men alle guttenavnene jeg har foreslått liker han ikke, og han har ingen forslag selv heller.. Så da "håper" jeg det blir ei jente, så slipper vi å krangle om det ;-P


❤️ Mars 2015 ❤️


Har akkurat det samme problemet her !
 
Plageånd? Hvordan da? :p


♡Overgangen feb/mars♡

Fidus som i "fetus" og plageånd i den forstand at h*n så langt påfører meg mye kvalme og slitenhet :D


~ Lille Fidus plageånd 22.03.15 :D ~
 
Har jentenavne: Nelli-Kristin
Men ikke guttenavn:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp