Navn på den lille i magen?

~lilleL~

Flørter med forumet
Har dere funnet navn til den lille som er i magen?
Jeg tenker og tenker, men samboeren liker ikke alltid mine forslag - så det er absolutt ikke lett :p

Tar gjerne imot forslag fra dere, både gutt og jentenavn siden vi ikke vet kjønnet enda ;-)
 
Jente tror jeg blir lett å finne navn til :p vi slet veldig med guttungen, og enda en gutt kommer sikkert til å bli umulig, da sambo ikke liker mange navn :p
 
Vi venter med kranglinga til vi vet kjønnet :p jeg har en liste med navneforslag, men aner ikke om samboer er enig i noen av dem... spennende :D
 
Har en hel liste som jeg har skrevet. Han klarer bare finne jentenavn han liker . Mens guttenavn er vanskelig , og dumt er det fordi jeg tror det er en gutt i magen :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her sliter vi nok veldig denne gangen også. Har 4 fra før, og alle er på en eller annen måte oppkalt, så da syns jeg denne også skal være det. I tillegg skal navnet være norsk, men også gå an på mannen min sitt språk :-/ Huff, det blir ikke lett!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror jeg har både guttenavn og jentenavn klart. Så kommer det Ann på om ingen kler navnet da...


Excuse me, Damn that autocorrect!
 
Tror jeg har både guttenavn og jentenavn klart. Så kommer det Ann på om ingen kler navnet da...


Excuse me, Damn that autocorrect!
UNGEN*


Excuse me, Damn that autocorrect!
 
sliter med samme.... vil jo hjelpe når en vet kjønn da.....
 
Hehe, godt jeg ikke er den eneste som sliter med navn :p Nei absolutt ikke lett å finne et navn som begge to liker godt! Dere får rope ut hvis dere har noen forslag til navn som dere ikke skal bruke da :)
 
Han sier at jeg står fritt til å velge navnet selve denne gangen, men motsier meg nok dersom han er helt uenig. Forrige gang havnet babyen på nyfødt intensiv og da bare sa han navnet hennes når de spurte :) (Jeg var ikke med) Vi hadde snakket mye om dette navnet, men ville se henne først :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Vi har både gutte- og jentenavn klart vi:) Selvsagt kan det forandre seg om det ikke passer til babyen, men vi har liksom snakket om disse navnene i flere år så tror det hadde blitt rart å endre det.
 
Vi har liksom snakket om et guttenavn og et jentenavn, men jeg vet jammen ikke om det blir de...

Men disse navnene liker jeg iallfall:

Jente:
Martine
Mathea
Olivia
Iben
Tomine
Maja
Aurora

Gutt:
Elijah
Emil
Julian
Kasper
Max
Oliver
Linus
Ville



~ Lille Fidus plageånd 22.03.15 :D ~
 
Vi har liksom snakket om et guttenavn og et jentenavn, men jeg vet jammen ikke om det blir de...

Men disse navnene liker jeg iallfall:

Jente:
Martine
Mathea
Olivia
Iben
Tomine
Maja
Aurora

Gutt:
Elijah
Emil
Julian
Kasper
Max
Oliver
Linus
Ville



~ Lille Fidus plageånd 22.03.15 :D ~

Takk for mange fine forslag :)
 
Vi har en liste med navn, men ingenting er bestemt ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har forresten alltid ønsket meg ei jente som heter Åsta. Det het søstra til mormor, og hun døde da hun var 17. Elsker oppkalling, så det hadde vært perfekt for meg. Men der sier mannen min blankt nei pga at det betyr et eller annet på hans språk. Vet ikke om det er sant da, eller om han sier det bare for at han ikke liker navnet ;-) Men jeg kommer nok til å foreslå det navnet denne gangen også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har forresten alltid ønsket meg ei jente som heter Åsta. Det het søstra til mormor, og hun døde da hun var 17. Elsker oppkalling, så det hadde vært perfekt for meg. Men der sier mannen min blankt nei pga at det betyr et eller annet på hans språk. Vet ikke om det er sant da, eller om han sier det bare for at han ikke liker navnet ;-) Men jeg kommer nok til å foreslå det navnet denne gangen også :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Så koselig navn :) er kjempekoselig med oppkalling fra familien - vi har dessverre ingen navn som kunne passet for oss så det er litt kjedelig.
Satser på at du får det navnet denne gangen :)
 
Så koselig navn :) er kjempekoselig med oppkalling fra familien - vi har dessverre ingen navn som kunne passet for oss så det er litt kjedelig.
Satser på at du får det navnet denne gangen :)
Her har vi vært nødt til å gå noen generasjoner tilbake og innimellom gjort noen forandringer for at navnet skal bli godkjent av begge ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja og nei. Jeg tenker på navn, og det er ett guttenavn jeg "må" ha!

Men ingenting blir bestemt før barnet er født :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har ett jentenavn og ett guttenavn j liker VELDIG godt.
Så får vi se hva d blir.

Vi har ikke snakket om navn, venter m d, men har nevnt jentenavnet og han sa d var fint.

Tenker ikke veldig mye på navn. All energi går i å håpe alt er bra! Får litt mer svar på d om en uke, ul. Gleder meg og gruer meg...
 
Back
Topp