Navn på babyen.

Hipp hurra for tvillinger!!! Når det ENDELIG klaffa for dere, så fikk dere både i pose og sekk ;) Gratulera så masse!!! Det må vera veldig stort etter laaang tid prøving ;)



Stort ja :) Visste ikke hva vi skulle gjøre... Har jo satt inn to, men hadde jo ikke håpa på full klaff, da det var helt utenkelig.. hehe Tusen takk
 
Blir det gutt velger vi andre valget fra sist :) jente navn blir det litt værre med.

-mobil taster-
 
Dette med navn er så vanskelig! Vi er vel forsåvidt enige om jentenavn, men begge føler veldig sterkt at det blir gutt. Selvsagt umulig å vite enda, men hvis magefølelsen stemmer, så hadde jo det også vært litt morsomt. Jeg trodde vi var enige om guttenavn, helt til samboer plutselig endrer mening. Og hans forslag er HELT uaktuelt for meg.. Jeg prøver å true han med at det er jeg som har spydd i flere uker og hatt det jævlig og som skal føde barnet i smerter og alt det der, men han er urokkelig... Så jeg vet ikke hva det blir til. Evt tenker jeg at vi har to-tre forslag åpne, og så ser vi an ungen når h*n kommer ut, kanskje han forteller oss navnet sitt da :p Hadde ikke det vært kjekt: "hei mamma og pappa, jeg vet dere tenkte Alexander, men jeg heter faktisk Preben altså"... hehe. Skulle ønske det var sånn det foregikk :p
 
her er navn bestemt er det jente så er det sol-iren er det gutt så blir det niklas
 
Jentenavn er klart (i alle fall til mini kommer), det blir oppkalling, mens guttenavn er vi litt uenige om. Vi har hatt ett navn klart, men jeg har begynt å tvile litt på om det er det helt rette!
 
Jeg har to navn jeg tenker på, men har ikke diskutert det med mannen. Det er for tidlig enda.


Termin 1.februar 2014
 
Har ikke navnene klare. Sanboer har ønske om gutte navn, men det navnet er uaktuelt for meg. Og jente navn sliter jeg litt med. Skal helst begynne på M siden alle damene på mamma sin side begynner med det. Men har blitt litt usikker på om jeg kommer til å følge det. Sliter å finne navn på M jeg liker. Så bare å komme med forslag:)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Jentenavnet har vi klart, guttenavn er det liiiiiitt verre med :p
 
Kjempegøy å tenke på navn, da! Vi har også begynt... men det er jo såååå mange fine navn. Så dette blir ikke lett - men gøy og spennende er det :)
 
Har ikkje diskutert det noke særlig enno, men jentenavn trur eg skal gå greit. Guttenavn derimot var vi heilt uenig om forrige gang :p
 
Vet det er tidlig, men er det noen som har begynt å tenke på navn enda? Vi vil ikke ha navn som er på topplista. Har alltid drømt om Athina på jente, men mannen legger ned veto hver gang det kommer opp:)

Jeg hadde ett guttenavn jeg SKULLE ha om jeg fikk gutt, og jeg har jo en gutt, så han fikk det navnet :) denne gangen er det helt blankt... Vi er veldig uenige, så vi venter til vi vet kjønn, og kanskje helt til barnet kommer :) gooood tid :)
 
Jentenavn har vært klart i 10 år! Fikk til og med mannen med på navnet:) blir oppkalling etter oldemor :) men hvis det blir gutt sliter vi litt! Det skal jo også passe sammen jentenavnet vi har bestemt oss for, sånn i tilfelle det blir flere barn senere:)
 
Jeg og barnefar har snakket litt om det, så vi har både jente -og guttenavn sånn 90% klart :)
 
Back
Topp