Navn på babyen.

Kattla

Flørter med forumet
Januarhula 2014
Vet det er tidlig, men er det noen som har begynt å tenke på navn enda? Vi vil ikke ha navn som er på topplista. Har alltid drømt om Athina på jente, men mannen legger ned veto hver gang det kommer opp:)
 
Jepp. Men deler ikke ;)

Athina og lignende navn er veldig pop her...


<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3
 
vi har begynnt å diskutere :p
er ikke så lenge siden sist da så vi har navn klare :)

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app
 
Vi har både guttenavn og jentenavn klart. Går for slektsnavn på begge kjønn. Vil ikke fortelle så mye mer om navnene riktig enda ;)
 
Guttenavn er i boks... ikke jente!!
 
Jeg har både jente og guttenavn klart, men typen er ikke enig :p Kommer nok uansett ikke til å bestemme oss før h*n kommer :)
 
Har tenkt på dwt, men gir opp hver gang. :p Det ER jo så vanskelig!! :rolleyes: Tror jeg må gi det litt tid. ;)

*Bruker BV app'en*
 
Har gjort meg noen tanker, men grubler ikke så mye på det før jeg vet hvilket kjønn det blir. Førstemann hadde navn allerede når vi var på første UL i uke tolv, andremann fikk ikke navn før hun ble født.
 
Jentenavn er klart - blei enige med engang vi sa det, guttenavn sliter vi med så hadde vært greit om det var ei jente ;)
 
har guttenavn som er klart, som jeg har sagt i mange år hvis jeg nogensinne skulle få unger :D men jentenavn har jeg et par som jeg tenker litt på men blir ikke helt enig med meg selv, og må vel egentlig få litt godkjennelse fra han som er bf og :D hehe.. men han er heldigvis ikke så vanskelig :D
 
har jentenavn klart. Blir det gutt så aner vi ikke. :p
 
Nesten 100% klart....både jente- og guttenavn...Jeg er sikker, mannen nesten....han blir nok enig tilslutt:) Det blir ikke fra topplista!!! ...og ikke noe prins- eller prinsessenavn, type Victoria, Angelica, Michelle på jente....liker ikke!!! Guttenavn må bli noe som ikke alle heter fra før, type Jonas, Kristoffer o.l.
Som sagt navnene klar, men hemmelig foreløpig :)
 
Jeg tenker mye på det, og har funnet mine midlertidige favoritter ;) Det som kanskje gjør det vanskelig, er at våre barn har dobbeltnavn, så må finne to navn, og i tillegg matche de vi har fra før :p



- Flittig bruker av app'en ;)
 
Vi har guttenavnet klart og jentenavn må vi diskutere mer. Det skal stå i stil med navnene til de andre barna.
 
Om tvillingene blir en av hver så tenker vi Haley og Oliver (fikk vite på ul i går at det er to bankende hjerter i min livmor)
Hipp hurra for tvillinger!!! Når det ENDELIG klaffa for dere, så fikk dere både i pose og sekk ;) Gratulera så masse!!! Det må vera veldig stort etter laaang tid prøving ;)
 
Back
Topp