Navn og tilgangsansvarlig til skjult gruppe

Samme her! Rett fra jobb og inn på BV:p føler meg nesten ensom når det er lite aktivitet her:o

Haha, kjenmer til den ja. Også har jeg sykemeldt i tillegg nå da, så enda mer ensom :o

Haha, kjenmer til den ja. Også har jeg sykemeldt i tillegg nå da, så enda mer ensom :eek:
:anyoneSyns denne beskrev det bra! Kjedelig å være sykemeldt også:( jeg har ikke valget å sykemelde meg pga praksis, så her er det bare å holde ut i 4 uker til uansett hvilke plager som skulle dukke opp :p

:anyoneSyns denne beskrev det bra! Kjedelig å være sykemeldt også:( jeg har ikke valget å sykemelde meg pga praksis, så her er det bare å holde ut i 4 uker til uansett hvilke plager som skulle dukke opp :p

Huff da, håper ikke det blir altfor ille da ;)

Blir kjekt med en slik gruppe. Stortrives i junijentene-13 gruppe ;)

Er det noen stemning for å dele fornavnet sitt på den skjulte gruppen? :) Er koselig å sette navn på brukere :) Lufter det bare litt jeg da. Har aldri vært med i en skjult gruppe før :)

ok. men fint å vite så den ikke blir skjult så man ikke får det med seg:)

ok. men fint å vite så den ikke blir skjult så man ikke får det med seg:)

Det ligger et innlegg pinned øverst til tråden og, hvor det sikkert blir lagt til hvem som er ansvarlig etterhvert.

Denne bli mer brukt til stemming. Så det er bare å slenge seg med ;)

Yes! Jeg gleder meg til skjult gruppe :)

Er det sånn at jeg ikke får vært med i den gruppa da? Siden jg ikke hr rukket å skrive 50 innlegg enda...har jo ikke vært med lenger enn 1 uke.

Er det sånn at jeg ikke får vært med i den gruppa da? Siden jg ikke hr rukket å skrive 50 innlegg enda...har jo ikke vært med lenger enn 1 uke.

Man må ha vært medlem i 1 mnd.
Så når du har vært det blir det vel sett på innlegg osv, men burde ikke være noe problem med 50 innlegg på en mnd ;)

Man må ha vært medlem i 1 mnd.
Så når du har vært det blir det vel sett på innlegg osv, men burde ikke være noe problem med 50 innlegg på en mnd ;)

Ikke noe vankelig det nei. Men kan noen forklare hemmelig gruppe for meg?
Blir det full stopp for folk å komme seg inn i juli 2015 da? Fordi det ikke ligger noe juli på bv etter den blir skjult. Eller blir det en som er skjult og en som ikke er skjult....? Hvor skal man evt kvalifisere seg til å bli "medlem" i den skjulte...hvis man ikke har rukket å fylle alle kriteriene??

Sorry mange og rotete spørsmål. Kan bare ikke huske noe om noe skjult gruppe sist jeg var medlem.

Mange fine forslag! Synes det er fint med en lukket gruppe bare for oss!

Ikke noe vankelig det nei. Men kan noen forklare hemmelig gruppe for meg?
Blir det full stopp for folk å komme seg inn i juli 2015 da? Fordi det ikke ligger noe juli på bv etter den blir skjult. Eller blir det en som er skjult og en som ikke er skjult....? Hvor skal man evt kvalifisere seg til å bli "medlem" i den skjulte...hvis man ikke har rukket å fylle alle kriteriene??

Sorry mange og rotete spørsmål. Kan bare ikke huske noe om noe skjult gruppe sist jeg var medlem.

Det blir et underforum i tillegg til dette, og det vil nok fortsatt være liv her ute ;) blir nok ikke mindre liv enn det er nå vil jeg tro ihvertfall :)

For å få tilgang må man kontakte tilgangsansvarlig, som vil sjekke at alle kriterier er oppfylt for så å legge til :)

Back
Topp