Navn: Nathalie eller Olivia?

  • Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet
Hvilket navn foretrekker dere helst?
Nathalie eller Olivia? Vi har sååå beslutningsvegring i heimen - og lurer litt på hva dere synes her.

Navnet skal stå alene med etternavn. :)
Olivia er det eneste jentenavnet vi er litt enige i :) Så om det er ei jente der inne, blir det nok Olivia❤
 
Natalie :)
 
10-9 til olivia nå. :p
Ganske likt ja!
 
Om du har elsket nathalie i flere år tror jeg at jeg ville valgt det! Så du ikke angrer på at det ikke blir brukt!
Olivia er nydelig, men det er veldig mange som heter det nå! Jeg kjenner tre som har fått baby det siste året som har valgt Olivia! Da er nathalie ikke så trendy akkurat nå, og blir derfor mer spesielt:)

Nathalie er vakkert:)
 
Olivisa er på vår liste, så det ville jeg valgt.
Men har dere vært enige om Natalie i alle år hadde jeg nok gått for det.
 
Kan dere ikke ha begge Evt? Olivia Nathalie? Jeg har likt Olivia lenge og skal legge det til på jenta mi... Har kalt henne navnet pluss Olivia lenge
 
Kan dere ikke ha begge Evt? Olivia Nathalie? Jeg har likt Olivia lenge og skal legge det til på jenta mi... Har kalt henne navnet pluss Olivia lenge
Barnet må ha to etternavn i tillegg - og jeg er ikke så tilhenger av laaaaaaaaaaange navn. Hans etternavn har 8 bokstaver, og mitt 9. Så hvis det blir både Oliva og Nathalie blir det liksom så eviglangt - så må bestemme meg :)

Heldig dere er som har bestemt dere :)
 
Stemmer for Olivia!
 
Back
Topp