Navn: Nathalie eller Olivia?

  • Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet
M

Mamma_Lillemor

Guest
Hvilket navn foretrekker dere helst?
Nathalie eller Olivia? Vi har sååå beslutningsvegring i heimen - og lurer litt på hva dere synes her.

Navnet skal stå alene med etternavn. :)
 
Åh, begge er nydelige navn.. Men heller nok mot Olivia <3 <3 <3
 
Olivia =)
 
Hvordan uttaler dere nathalie?
Med stum e og trykk på t?
Eller rett fram med tydelig e på slutten?

Men skulle jeg valgt ville jeg valgt Olivia ;)
Er bare fascinert av uttalen av nathalie ;)
 
Hvordan uttaler dere nathalie?
Med stum e og trykk på t?
Eller rett fram med tydelig e på slutten?

Men skulle jeg valgt ville jeg valgt Olivia ;)
Er bare fascinert av uttalen av nathalie ;)
Nathalie - rett frem eventuelt. Ikke stum e :) Na-tha-li-e :)
Vi har liksom vært enige om det navnet i flere år.. Men så har jeg falt heeelt for Olivia. Og han har sagt blankt nei alle gangene jeg har dratt opp dette - men plutselig var han enig i at det var kjempefint og ble usikker selv. Lurer på om han bare har hatt en fase der han har vært litt lei av babysnakk, for han benektet å ha sagt han ikke likte det.. :p

Litt synd å gå "vekk fra" Nathalie evt. - for har "alltid" ønsket å kalle ei tulle for Nathalie. Men shit, Olivia er nydelig. <3
 
Nathalie - rett frem eventuelt. Ikke stum e :) Na-tha-li-e :)
Vi har liksom vært enige om det navnet i flere år.. Men så har jeg falt heeelt for Olivia. Og han har sagt blankt nei alle gangene jeg har dratt opp dette - men plutselig var han enig i at det var kjempefint og ble usikker selv. Lurer på om han bare har hatt en fase der han har vært litt lei av babysnakk, for han benektet å ha sagt han ikke likte det.. :p

Litt synd å gå "vekk fra" Nathalie evt. - for har "alltid" ønsket å kalle ei tulle for Nathalie. Men shit, Olivia er nydelig. <3

Man forandrer jo mening ;)
Jeg har alltid vært sikker på at jeg skal få en Nathaniel, men det har gått over!

Og da jeg var 15 var jeg sikker på at en framtidig mann kom til å gå med på å kalle opp barn etter Tupac eller en Toyota Celica...
 
Man forandrer jo mening ;)
Jeg har alltid vært sikker på at jeg skal få en Nathaniel, men det har gått over!

Og da jeg var 15 var jeg sikker på at en framtidig mann kom til å gå med på å kalle opp barn etter Tupac eller en Toyota Celica...
Haha, morsomt :)
 
Liker Olivia best:) Jenta mi heter en litt annen versjon av det navnet;)
 
Fine navn begge 2. Jeg syns nathalie. Dette på grunn av at Olivia er så populært for tiden. Men det er ikke sikkert du er opptatt av det. Det er ikke lett det med navn. Godt man har god tid på p bestemme seg;)
 
Liker best nathalie. Alltid syntes det har vært kjempefint, pluss så er olivia veldig trendy her for tiden, så det gir enda et poeng til nathalie for min del. :)
Men olivia er veldig fint det og. :)
 
Jeg har alltid elsket navnet Nathalie! :)
 
Nathalie :)
 
Elsker Olivia! Er helt knust over at mannen tok Vetoen sin på det!:p Så min stemme går til Olivia ❤️
 
Back
Topp