Navn. Igjen!

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Okei, så lillesøster har fremdeles ikke fått et navn.

Nå tenker jeg at jeg bare kan vente med å annonsere d til hun blir døpt liksågodt. :p

Hvordan ligger dere an med navning av barnet?

Lille skal hete Stella :) Storebror heter Storm ♡

Navnet var klart julaften xD

Ada Marie ble det her ☺️ Ikke det vi i utgangspunktet hadde tenkt, men passet så bra ☺️

Her var navnet klart så snart vi visste det var jente:) (hadde det til overs da storebror "ble" gutt:p)

Lillemann ble 3 uker før navnet ble klart, å i dag kom godkjenningen fra folkeregisteret.

Lille fikk navn dagen han kom. Endte med at jeg fikk navnet jeg ville ha:)

Navnet har vært klart i 2 mnd nå :) men første var det ikke bestemt før etter hun var født :)

Hatt et guttenavn og et jentenavn klart ganske lenge, kanskje siden uke 18. Siden det ble jente, og navnet passet, ble det Magnolia :) etternavn er ikke bestemt da :p fikk sms(så raaart:p) i går og brev i dag om å sende inn navneforslag :) men man har jo god tid ;)

Navnet vi hadde før hun ble født syns jeg ikke passer. Og så er vi uenige alle tre, så jeg vet liksom ikke når ungen får navn.,

Navnet vi hadde før hun ble født syns jeg ikke passer. Og så er vi uenige alle tre, så jeg vet liksom ikke når ungen får navn.,

Vi sliter med det samme selv nå. Vi trodde vi hadde fått en liten Evelyn, men nå er vi usikre. Lurer på om det kanskje er en liten Emily istedenfor (eller kanskje noe annet?). Jeg/vi klarer ikke å bestemme oss.

Jeg digger navnet Evelyn, men av en eller annen grunn så klarer jeg ikke å bli helt komfertabel med det. Men vet ikke om det er fordi jeg har styret så mye med navn iløpet av svangerskapet at jeg sliter med å falle til ro på noe navn som helst, eller om hun rett og slett ikke er en Evelyn, selv om navnet er nydelig.

Jeg blir gal av dette. Vi har jo allerede annonsert navnet egentlig, så føler at hvis vi skal ombestemme oss, så bør det skje fort.
Hvordan vite hva som blir rett? Er så redd for å velge feil. Det er jo tross alt identiteten til barnet mitt vi snakker om.
*sukk* var så mye lettere med storebror. Der hadde vi navnet klart fra uke 9 - og har aldri sett meg tilbake på det.

Her har vi bestemt oss og annonsert at det blir Alva, eg berre håper eg føler det samme etter at ho er født:)

Vi sliter med det samme selv nå. Vi trodde vi hadde fått en liten Evelyn, men nå er vi usikre. Lurer på om det kanskje er en liten Emily istedenfor (eller kanskje noe annet?). Jeg/vi klarer ikke å bestemme oss.

Jeg digger navnet Evelyn, men av en eller annen grunn så klarer jeg ikke å bli helt komfertabel med det. Men vet ikke om det er fordi jeg har styret så mye med navn iløpet av svangerskapet at jeg sliter med å falle til ro på noe navn som helst, eller om hun rett og slett ikke er en Evelyn, selv om navnet er nydelig.

Jeg blir gal av dette. Vi har jo allerede annonsert navnet egentlig, så føler at hvis vi skal ombestemme oss, så bør det skje fort.
Hvordan vite hva som blir rett? Er så redd for å velge feil. Det er jo tross alt identiteten til barnet mitt vi snakker om.
*sukk* var så mye lettere med storebror. Der hadde vi navnet klart fra uke 9 - og har aldri sett meg tilbake på det.

Huff, skjønner d er slitsomt.

Vi var veldig tydelige på at hun får navn først etter at hun er født, og godt er d. Men d ser ut som d kommer til å drøye gitt!

Back
Topp