Navn du elsker, men ikke kan bruke

Jarle, Arthur, Martin, Mathias, Håkon, Olav. Alle nedstemt av mannen. Men han har ingen andre forslag, han bare avslår :hilarious:

Jarle, Arthur, Martin, Mathias, Håkon, Olav. Alle nedstemt av mannen. Men han har ingen andre forslag, han bare avslår :hilarious:
Å det var lite konstruktivt av han da :hilarious:

Hadde forelsket meg helt i Mattis i sikkert en uke før jeg turte si det til gubben (pga redd for brutal nedskyting når jeg var så glad i det). Med en gang han uttalte det ble det ødelagt for meg - jeg så for meg den svenske uttalen med trykk på første stavelse, ikke to jevnt betonte stavelser. Og så kom han med hva morsomme andre barn garra kom til å si... Mat-tiss :smiley-ashamed004 Da var dét navnet fullstendig ødelagt, gitt.

Har satt mitt elsk på navnet Elise (både fordi jeg synes det er pent, og fordi det er mellomnavnet til en nær slektning som jeg gjerne vil kalle opp barnet mitt etter). Mannen min derimot er ikke fan av det navnet, så redd jeg ikke får muligheten til å kalle henne for det. Synes det er vanskeligere enn jeg trodde å legge det navnet fra meg, kjenner jeg oppriktig blir lei meg når jeg tenker på at hun kan få andre navn.

Annabel/Annabelle

Amalia

Leona

Oline

Olava/Olavia

Althea

Alessandra

Seraphina

Leanna

Valentina

Othilie

Rose