Navlepiercing?

lykkeligfrøken89

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Bytte til gravidpiercing etterhvert? Eller ta ut piercingen helt? Ikke vært gravid før, så jeg vet ikke hva som er best? :)

Mamma for første gang i des/jan <3

Jeg tok ut min litt for sent i første svangerskapet, og navlen ble ikke veldig pen litt dratt og stygg på en måte..vanskelig å forklare... Tar den ut tidlig denne gangen hvertfall.

Jeg tenkte å ta den ut når magen begynner å strekker seg. Kan ha den i ut sommeren tenker jeg:)

Jeg har kjøpt gravid-piercing hos http://www.pregnancypiercings.com :-) skal ikke ta den ut nei, vil ikke stikke hullet opp igjen etter fødsel :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Jeg ble rådet av gyn på oul å ta den ut ved første svangerskap. Og nå etter 7år er d forsatt hull og navlepiercingen har vært i fram til jeg tok den ut nå når jeg ble gravid med en med en pause i nytt svangerskap ;-) Så tror de råder deg til å ta den ut.

Termin 4.januar ❤

Sniker fra august :)

Tok ut min når jeg kom ca halvveis :) hullet ble rett og slett for stramt. Var redd det skulle sprekke :o
Dessuten var det heller ikke noe pent å ha piercing i, da navelen poppet ut ;)

Sent from my iPhone

Jeg tok ut min i første svangerskap, rett før den OUL. Ble anbefalt å gjøre det.

Hullet mitt hadde grodd innen jeg rakk å sette den inn igjen. Savner navlepiercingen min :(
Nå har jeg en "bru" over der hullet var. Tullet med sønnen min og sa at "alle babyene kom ut av navlen, og som du ser så bomma du litt :P " Vet ikke helt om han trodde på det, han brydde seg ikke så mye om det, ble litt :eek: når jeg fortalte han så gikk det over :P

Jeg tok ut min i første svangerskap, rett før den OUL. Ble anbefalt å gjøre det.

Hullet mitt hadde grodd innen jeg rakk å sette den inn igjen. Savner navlepiercingen min :(
Nå har jeg en "bru" over der hullet var. Tullet med sønnen min og sa at "alle babyene kom ut av navlen, og som du ser så bomma du litt :P " Vet ikke helt om han trodde på det, han brydde seg ikke så mye om det, ble litt :eek: når jeg fortalte han så gikk det over :P
Hehe den teorien serverte min mor til meg og når jeg var liten :-P og jeg trodde på den til jeg var 13 år og tilfeldigvis kom over en bok om hvordan kroppen fungerer...

Ellers hadde jeg min gravid-piercing i hele veien til dagen jeg skulle føde. Tok den ut da, og inn igjen dagen etter. Men så var jeg så heldig at min navle poppet ikke ut og ikke var jeg særlig stor heller. Så tror man må se det an litt. Jeg skal ihvertfall gjøre det på samme måte denne gangen (om ikke jeg får tvillinger da og blir diger) pluss at jeg også tar den ut før OUL :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Jeg tok ut min når jeg fant ut at jeg var gravid første gang i 2011. Har enda ikke satt i noen ny, og blir vel ikke noen ny før etter dette svangerskapet. Har fortsatt hullet og det har aldri vært i nærheten av å gro igjen.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Tok ut min fordi hullet var så langt ut i forhold til hva det skal være, takk Gud for at jeg gjorde det, for det holdt på å revne på slutten! ;)

Back
Topp