Navlen min har flatet ut NÅ!

Godt å høre! Redd for å bli gedigen!!

TuMmY LoVe
En kollega av meg hadde like stor mage i uke 18, som jeg hadde til termin. Alle trodde hun var nærme termin, så hun ble lei av å si nei, det er ca 4 måneder igjen...

MEN, magen sluttet å vokse så mye som begynnelsen, så hun var ikke enorm likevel på slutten!

En kollega av meg hadde like stor mage i uke 18, som jeg hadde til termin. Alle trodde hun var nærme termin, så hun ble lei av å si nei, det er ca 4 måneder igjen...

MEN, magen sluttet å vokse så mye som begynnelsen, så hun var ikke enorm likevel på slutten!
Godt å høre, kan forstå hu ble lei ja!

TuMmY LoVe

Hehe, denne kom som en overraskelse, så har ikke tenkt over el eller når tr er, men i juni så skjedde det noe samme dagen tr kom så den husker jeg tror jeg ;)

Kanskje den i juni bare var en vanlig svangerskaps blødning?
Men vet du når jeg tenker over det, venninna mi fikk veldig fort mage og vi trodde også at det var tvillinger der. Dog hun var 11 uker på vei når hun fortalte det, så det var vel rundt 12-13 uker hun var ganske stor

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Det blir jeg ;) det skjer jo ikke meg ;)

TuMmY LoVe

Hehe, la oss ikke håpe det, da blir det liv i heimen da;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Jo flere man har født jo tidligere vises det jo. Hadde ikke blitt overrasket om det var flere inni der...

<3 Gutt 04.02.12 <3

Gjelder dette med at "man får mage tidligere dersom man har født før" når det er 12 år siden sist også?
Har hørt noe om at om d går mer enn 7 år mellom, så er d som å starte alt på nytt..... ?

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Gjelder dette med at "man får mage tidligere dersom man har født før" når det er 12 år siden sist også?
Har hørt noe om at om d går mer enn 7 år mellom, så er d som å starte alt på nytt..... ?

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️
Da starter man på nytt ja, men om man har litt løshud på magen tror jeg den kommer fortere ;)

TuMmY LoVe

Kanskje den i juni bare var en vanlig svangerskaps blødning?
Men vet du når jeg tenker over det, venninna mi fikk veldig fort mage og vi trodde også at det var tvillinger der. Dog hun var 11 uker på vei når hun fortalte det, så det var vel rundt 12-13 uker hun var ganske stor

<3 Gutt 04.02.12 <3
Mener det var rundt de ukene jeg ble stor sist også...

TuMmY LoVe

Back
Topp