Hehe, denne kom som en overraskelse, så har ikke tenkt over el eller når tr er, men i juni så skjedde det noe samme dagen tr kom så den husker jeg tror jegAner ikke el-dagen! Er du sikker? Haha, neida, bare tuller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, denne kom som en overraskelse, så har ikke tenkt over el eller når tr er, men i juni så skjedde det noe samme dagen tr kom så den husker jeg tror jegAner ikke el-dagen! Er du sikker? Haha, neida, bare tuller
En kollega av meg hadde like stor mage i uke 18, som jeg hadde til termin. Alle trodde hun var nærme termin, så hun ble lei av å si nei, det er ca 4 måneder igjen...Godt å høre! Redd for å bli gedigen!!
TuMmY LoVe
Godt å høre, kan forstå hu ble lei ja!En kollega av meg hadde like stor mage i uke 18, som jeg hadde til termin. Alle trodde hun var nærme termin, så hun ble lei av å si nei, det er ca 4 måneder igjen...
MEN, magen sluttet å vokse så mye som begynnelsen, så hun var ikke enorm likevel på slutten!
Hehe, denne kom som en overraskelse, så har ikke tenkt over el eller når tr er, men i juni så skjedde det noe samme dagen tr kom så den husker jeg tror jeg
Det blir jeg det skjer jo ikke meg
TuMmY LoVe
Jo flere man har født jo tidligere vises det jo. Hadde ikke blitt overrasket om det var flere inni der...
<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Da starter man på nytt ja, men om man har litt løshud på magen tror jeg den kommer fortereGjelder dette med at "man får mage tidligere dersom man har født før" når det er 12 år siden sist også?
Har hørt noe om at om d går mer enn 7 år mellom, så er d som å starte alt på nytt..... ?
Jente 2003
? - 2015
Håhå, det hadde det blitt!Hehe, la oss ikke håpe det, da blir det liv i heimen da
<3 Gutt 04.02.12 <3
Gleder meg veldig til ulFin mage allerede der, ja Blir veldig spennende med UL
Mener det var rundt de ukene jeg ble stor sist også...Kanskje den i juni bare var en vanlig svangerskaps blødning?
Men vet du når jeg tenker over det, venninna mi fikk veldig fort mage og vi trodde også at det var tvillinger der. Dog hun var 11 uker på vei når hun fortalte det, så det var vel rundt 12-13 uker hun var ganske stor
<3 Gutt 04.02.12 <3