Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er jo 3 gangs du og, hvordan er din?Oooi! Det var en flott mage
♡august 2010♡
♡juli 2013♡
♡april/mai 2015♡
Du er jo 3 gangs du og, hvordan er din?
TuMmY LoVe
Se på den babymagen da!!Kan ikke være oppblåsthet det der!? Du er nok litt lenger på og med TVILLINGERherregud, navlen min har flatet seg ut allerede! Oppdaget det nå når jeg var på badet! Litt merkelig synes jeg, at det skjer så tidlig som i 7+2. Tror ikke jeg er så mye lengre på vei heller, om jeg er det. Men her er bildet av navlen ( magen har fått hår!!!) og ett av magen
Vis vedlegget 73424Vis vedlegget 73425
TuMmY LoVe
Nå kjente jeg det kom ett lite "støkk" i meg...Se på den babymagen da!!Kan ikke være oppblåsthet det der!? Du er nok litt lenger på og med TVILLINGER
Det blir jeg det skjer jo ikke megJo flere man har født jo tidligere vises det jo. Hadde ikke blitt overrasket om det var flere inni der...
<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Se der ja, godt det er flereKjente det nettopp jeg og! Min navle ble som et krater etter første svangerskap, dere ser det på mine tigerstreker så stram var ikke navlen med nr 1 heller, og jeg må bruke en str større i arbeidstøy allerede
Attpåtil er magen hard som en sten!
Dette blir vanskelig og skjule så lenge som jeg håpet på ... Hihi
På navlebildet syns jeg jeg ser en liten fot som buler ut og?Nå kjente jeg det kom ett lite "støkk" i meg...
TuMmY LoVe
Hahaha, nei det er det ihvertfall ikkePå navlebildet syns jeg jeg ser en liten fot som buler ut og?
Godt å høre! Redd for å bli gedigen!!Ikke bekymre deg ei på mitt forrige terminforum fikk også stooor mage veldig tidlig! Men på tidlig ul var det kun 1 inni der, og hun ble til slutt helt vanlig stor til termin
♡august 2010♡
♡juli 2013♡
♡april/mai 2015♡
Aner ikke el-dagen! Er du sikker? Haha, neida, bare tullerHahaha, nei det er det ihvertfall ikke
TuMmY LoVe