Navlen min har flatet ut NÅ!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
herregud, navlen min har flatet seg ut allerede! Oppdaget det nå når jeg var på badet! Litt merkelig synes jeg, at det skjer så tidlig som i 7+2. Tror ikke jeg er så mye lengre på vei heller, om jeg er det. Men her er bildet av navlen ( magen har fått hår!!!) og ett av magen ;)

ImageUploadedByBV Forum1408473587.209255.jpgImageUploadedByBV Forum1408473603.643303.jpg

TuMmY LoVe

Ai.. Sikker på at du ikke er lengre? Eller at det er fler? o_O Fin mage :)

Kanskje ett par uker lenger, men ikke mer, da blir jeg overrasket ;)

TuMmY LoVe

Oooi! Det var en flott mage :)

♡august 2010♡
♡juli 2013♡
♡april/mai 2015♡

Du er jo 3 gangs du og, hvordan er din?

TuMmY LoVe

Kan ikke se noe enda! Men nå er jeg jo ikke 4 uker enda! Så aner jo ikke hvordan det blir om ett par uker:)

♡august 2010♡
♡juli 2013♡
♡april/mai 2015♡

Kjente det nettopp jeg og! Min navle ble som et krater etter første svangerskap, dere ser det på mine tigerstreker :D så stram var ikke navlen med nr 1 heller, og jeg må bruke en str større i arbeidstøy allerede :o
Attpåtil er magen hard som en sten!

Dette blir vanskelig og skjule så lenge som jeg håpet på ... Hihi

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1.022 KB · Visninger: 53
Jo flere man har født jo tidligere vises det jo. Hadde ikke blitt overrasket om det var flere inni der...

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Så fin mage :)

herregud, navlen min har flatet seg ut allerede! Oppdaget det nå når jeg var på badet! Litt merkelig synes jeg, at det skjer så tidlig som i 7+2. Tror ikke jeg er så mye lengre på vei heller, om jeg er det. Men her er bildet av navlen ( magen har fått hår!!!) og ett av magen ;)

Vis vedlegget 73424Vis vedlegget 73425

TuMmY LoVe
Se på den babymagen da!!:)Kan ikke være oppblåsthet det der!? Du er nok litt lenger på og med TVILLINGER :p

Kjente det nettopp jeg og! Min navle ble som et krater etter første svangerskap, dere ser det på mine tigerstreker :D så stram var ikke navlen med nr 1 heller, og jeg må bruke en str større i arbeidstøy allerede :o
Attpåtil er magen hard som en sten!

Dette blir vanskelig og skjule så lenge som jeg håpet på ... Hihi
Se der ja, godt det er flere :)

TuMmY LoVe

Ikke bekymre deg :) ei på mitt forrige terminforum fikk også stooor mage veldig tidlig! Men på tidlig ul var det kun 1 inni der, og hun ble til slutt helt vanlig stor til termin:)

♡august 2010♡
♡juli 2013♡
♡april/mai 2015♡

Ikke bekymre deg :) ei på mitt forrige terminforum fikk også stooor mage veldig tidlig! Men på tidlig ul var det kun 1 inni der, og hun ble til slutt helt vanlig stor til termin:)

♡august 2010♡
♡juli 2013♡
♡april/mai 2015♡
Godt å høre! Redd for å bli gedigen!!

TuMmY LoVe

Back
Topp