Navlebrokk??

Karnil90

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Nåken som har erfaring med det?
Eg har reagert på at navlen min ikkje har trekt seg inn etter fødsel, men tenkt at den sikkert bare er sånn/tar lang tid, men fekk plutselig mistanke om at det kanskje kunne være navlebrokk? Har hørt at det ikke alltid er vondt? For eg har ikkje vondt den er bare veldig rar :P

Fra siden
ImageUploadedByBV Forum1447884976.074141.jpg

Ovenfra
ImageUploadedByBV Forum1447884999.765017.jpg

Kan det se ut som det? Må det eventuelt gjøres nåken med? :p

Har ingen peiling.. Navlen min har alltid gått tilbake med en gang ungen var ute alle gangene.. Men har heller aldri hatt utovernavle.. Flatnavle hadde jeg da..

Høre med lege evt hs på kontroll med babyen? Kan jo hende de vet/har råd å komme med

Min navle ser også sånn ut! :( Den gjør ikke vondt sånn til vanlig, men hvis babyen får trådt på den når jeg holder henne, så gjør den det. Samme hvis hun sparker på den når hun ligger på stellebordet. Jeg har ikke spurt lege eller hs om det, kanskje jeg burde? Skriv gjerne hvordan det går for deg!! Ikke noe gøy å gå rundt sånn :( Jeg føler den synes uansett hva jeg har på av topper :(

Har du fått noe svar? Vi var hos lege på 6 mnd kontrollen, og da spurte jeg henne. Det er et navlebrokk jeg har, sa hun, og jeg kunne ta kontakt med fastlegen hvis jeg ønsket å få gjort noe med det. Kan visst ikke gjøre så mye annet enn å operere det. :/ Men det tror jeg at jeg satser på å få gjort. Er jo ømt mye av tiden :/

Har du fått noe svar? Vi var hos lege på 6 mnd kontrollen, og da spurte jeg henne. Det er et navlebrokk jeg har, sa hun, og jeg kunne ta kontakt med fastlegen hvis jeg ønsket å få gjort noe med det. Kan visst ikke gjøre så mye annet enn å operere det. :/ Men det tror jeg at jeg satser på å få gjort. Er jo ømt mye av tiden :/

Glemte hele greiene :P min er ikke øm,så får se om jeg tar kontakt med lege :) har en i babysang gruppa som opererte seg for det for ikke så lenge siden og hun kunne ikke løfte baby og sånn en stund etterpå, så far måtte ta litt permisjon. Siden jeg har en mann som ikke er så samarbeidsvillig på å ta fri/permisjon fra jobben så får jeg eventuelt ta det litt på sikt :p det gjør ikke vondt så stresser ikke :)

Glemte hele greiene :P min er ikke øm,så får se om jeg tar kontakt med lege :) har en i babysang gruppa som opererte seg for det for ikke så lenge siden og hun kunne ikke løfte baby og sånn en stund etterpå, så far måtte ta litt permisjon. Siden jeg har en mann som ikke er så samarbeidsvillig på å ta fri/permisjon fra jobben så får jeg eventuelt ta det litt på sikt :p det gjør ikke vondt så stresser ikke :)

Så bra at det ikke gjør vondt :) Oi, ja det er jo noe man må tenke på.. Min mann tar gjerne noe permisjon, men er student, så da blir det verre. Får prøve å passe det inn (selv om det nok ikke er så lett ift. evt. operasjon). Takk for info :)

Back
Topp