Navle

Strikkegal83

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Nå er magen blitt så stor at navelen er på vei til å sprette utover, og det er det jeg har mest angst for i graviditeten :p jeg har en navlebrokk, som er vond, og nå merker jeg at det er vondt at navelen er på vei ut...flere som har navel som spretter ut? Andre som synes dette er vondt? Blir den "normal" igjen etterpå? Noen med tidligere erfaringer? :p

Her har den dessverre allerede sprettet ut litt :p Jeg syns det er helt forferdelig, men bare fordi det ser så dumt ut - merker ikke noe ubehag av det.. :)

Edit: Etter forrige graviditet hvor den også spratt ut, gikk den "inn" igjen men ble liksom endel større og ikke like dyp som den var før.. Men likevel innover ;)

Min har også kommet ut, den har blitt helt myk og rar! :p Men ser om jeg trekker magen litt inn, så går navlen inn igjen også. Så satser på den går tilbake til normalen :)

Jeg synes det er såå ekkelt at min er litt utover. Var ikke det sist :o føles så unormalt, hehe........

Haha ja jeg har ganske mye innovernavel til vanlig mn nå er den til å le av ;)

Last edited:
Flat her også ☺ men begynner å komme ut.. synes den bare ser merkelig ut ;)

Navlen min poppet ut for noen uker siden den :P tenker ikke så mye på det, bortsett fra når jeg kjøper klær - syns ikke det er så fint når den stikker ut under kjoler :P underkjoler er forbruksvare for å si det sånn.

Jeg er i godt selskap med navlen min da ser jeg :p håper bare den blir normal eller nesten normal igjen etterpå...tror jeg har navlefobi...navle er æsj...:p

Lenge siden den kom ut her. Men den er egentlig ganske flat likevel så den stikker ikke langt ut liksom.:)
Det er nok navelbrokket som gjør vondt hos deg. Er ikke vondt her.:)
Du kan få operert sånn navlebrokk.:)

Navle........ kjipe greier er min første tanke. hehe. Jeg har en ganske dyp navle å den poppet ikke med min førstefødte. Nå, denne gangen derimot har den vært ...Helt utflata. .. Ganske lenge. Ihvertfall en mnd. Går ut ifra den blir normal igjen :p håper jo det

Min er langt inne fortsatt. Kom ikke ut med de to siste heller. Aldri tenkt på det.

Her poppa den ut ganske tidlig. Bula skikkelig ut, men nå har den blitt mar flat.. Tredje svangerskapet. Har blitt normal igjen de to andre gangene ihvertfall :)

Min har også sprettet ut :p heldigvis ikke vondt. Den gikk tilbake igjen etter sist fødsel, så regner med det skjer denne gangen og :-)

Min har flata ut - vært sånn en måned, på grensen til å poppe :/

Hører at det går tilbake til normalen etterpå ^-^

Off, æsj, jeg synes det er så ekkelt :P Men ja, har egentlig skikkelig innovernavle til vanlig, og nå er den helt på kant med magen. Poppet ut forrige svangerskap, men gikk tilbake igjen da magen ble til seg selv igjen ;)

Jeg har også veldig innover navel til vanlig, men min er begynt å stikke litt utover på toppen, mens resten er innover. Syns det er litt sært men det går fint :)

Back
Topp