Æsj. Jeg haaaaater den ekle navlen. Lille er nå 4 dager. Og den begynner å tørke inn. Noe som gjør at den lukter «promp» [emoji85] også blør den pittelitt. Noen som vet når den detter av etter den er begynt slik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj. Jeg haaaaater den ekle navlen. Lille er nå 4 dager. Og den begynner å tørke inn. Noe som gjør at den lukter «promp» [emoji85] også blør den pittelitt. Noen som vet når den detter av etter den er begynt slik?
Eldstejenta her løper ut av rommet hver gang navlen er synlig [emoji23] Hun var akkurat lik da hun ble storesøster første gang, men da gråt hun fordi hun trodde det var vondt for lillesøstra.
Blir kjekt når den faller av.
Jo, lukta kom samme dag som jeg skrev her tidligere ;p lukta sikkelig råttent, men den falt av dagen etter, heldigvis(!!) og da for lukta samtidig med denIkke mange av dere som merka noe lukt altså?
Jo, lukta kom samme dag som jeg skrev her tidligere ;p lukta sikkelig råttent, men den falt av dagen etter, heldigvis(!!) og da for lukta samtidig med den![]()