Navelen

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Æsj. Jeg haaaaater den ekle navlen. Lille er nå 4 dager. Og den begynner å tørke inn. Noe som gjør at den lukter «promp» [emoji85] også blør den pittelitt. Noen som vet når den detter av etter den er begynt slik?

På sønnen min datt den av dag 8 tror jeg (hang i en tynn tråd i ca et døgn, holdt på å brekke meg hvert bleieskift, sykt ekkel! :rolleyes::D)

Æsj. Jeg haaaaater den ekle navlen. Lille er nå 4 dager. Og den begynner å tørke inn. Noe som gjør at den lukter «promp» [emoji85] også blør den pittelitt. Noen som vet når den detter av etter den er begynt slik?

Varierer veldig kor lang tid det går. Men vi rensa den med sterile kompress og saltvann, det hjalp litt på lukta..
og der kom eg på kva eg mangler på stelleplassen no ;)

Sniker fra desember.

Her falt den av et par dager etter at den hadde begynt å henge såvidt fast og blø litt :) Det var på dag 8-9 hvis jeg husker riktig.

Den ser heldigvis fin ut bortsett ifra at bleia irriterer den litt. Ikke noe hissig rød farge. Skal bli veldig deilig å få den bort[emoji6]

På dag to nå og nå begynner den å bli fæl her også [emoji28] fikk med brosjyre av jordmor. Hun sa selvom dere har vært gjennom dette før så blir det gjerne sånn: hvordan var det nå med denne navelen [emoji23] og da begynte jeg å tenke, ja søren den derre navelen [emoji86]

Her satt den plutselig fast i bleia og da var det et lite sår en ukes tid etterpå. Men på sykehuset så sa de ikke noen på det. Hvis du er usikker på om den er betent så spør på helsestasjonen. Mini sin blødde ikke, men den var skikkelig ekkel. Mye eklere enn storesøsknene sin fordi navlesnoren hans var helt svart i utgangangspunktet.

Pokker det hadde jeg helt glemt ! Navlen ja, husker storesøster sin falt av etter 1 ukes tid. Men det var aldri lukt, for det lurte jeg på at alle andre snakket om at navlen lukta. Men frøkna min sin ikke gjorde det, Haha. Kanskje jeg var for tett i nasen eller noe :rolleyes:

Her falt den av på dag 3 :) Har ikke registrert at den lukter noe som helst jeg :P

Her falt den av på dag 9[emoji3] Lå plutselig i bleia en mårra når vi sto opp[emoji119] Kjente ikkeno lukt av denj jeg[emoji5] men er så mye bedre nå når den ikke er der ja[emoji28]

Vår er født den 21. desember og navelen falt av 30. desember. Så 9 dager senere. En liten rest av slim ble sittende til dagen etterpå.

Eldstejenta her løper ut av rommet hver gang navlen er synlig [emoji23] Hun var akkurat lik da hun ble storesøster første gang, men da gråt hun fordi hun trodde det var vondt for lillesøstra.
Blir kjekt når den faller av.

Eldstejenta her løper ut av rommet hver gang navlen er synlig [emoji23] Hun var akkurat lik da hun ble storesøster første gang, men da gråt hun fordi hun trodde det var vondt for lillesøstra.
Blir kjekt når den faller av.

Jentungen min på 4,5 var helt opphengt i navelen. Fikk ikke bytte bleie uten at hun var med[emoji23] hun synes det var så spennende[emoji6]

Her har de begynt ned strikke rundt navlen istedenfor slik klemme, altså er stumpen lengre enn hva den er når de bruker klipe, samme hos dere andre?
Den er lang og sikkelig ekkel her, ser så vond ut og han liker ikke når vi rører den.... den begynner å løsne nå og det blør litt
Redd for å tukle for mye for den men renser den 1 gång hver dag. Håper den faller av snart så jeg slipper å se/tenke mer på den...
Ikke merket noe lukt her, ser bare jævlig ut

Strikk her og, men var absolutt ikke lang. Men ramla av alt på dag 5.

Jo, lukta kom samme dag som jeg skrev her tidligere ;p lukta sikkelig råttent, men den falt av dagen etter, heldigvis(!!) og da for lukta samtidig med den :)

Ja, for her var det og en forferdelig lukt med første mann... Stussa litt når jeg leste at noen av dere ikke kjente noen spes lukt...

Back
Topp