nav, hva er justeringskonto?

beybin88

Glad i forumet
VIP
etter mye styr frem og tilbake, fikk jeg endelig tilbakebetalt for de månedene jeg ikke fikk penger pga dna prøve, men da jeg sjekket på nette på mine utbetalinger finner jeg ut at de har trukket nesten 12000 kr til noe som heter justerings konto, og noe som heter observasjons konto,

er det noen hær som hvet hva dette er??????????

*oppatert side 2* håper dere skjønner den, ble litt rotete....

dytt!

ingen som vet????????????

ORIGINAL: Trone

12 000 kr mener du[;)] He he he!!

hvis det er 12000, kan det være du har fått penger på sosialen el som blir trukket tilbake nå?

ORIGINAL: *mamman t lillemann*

hvis det er 12000, kan det være du har fått penger på sosialen el som blir trukket tilbake nå?

jeg mente 12000 ja:P haha, men jeg har ikke fått noe fra sosialen:s

ORIGINAL: beybin88
ORIGINAL: *mamman t lillemann*

jeg mente 12000 ja:P haha, men jeg har ikke fått noe fra sosialen:s

Ha ha ha!!! Ser for meg at du hadde klaget for 12 kr, he he he!!![8D][8D][8D] Eller ikke[:D]

ville ringt til nav og spurt jeg...

ORIGINAL: *yummymummy*

ville ringt til nav og spurt jeg...

Hun kommer ikke gjennom til det, det er der som er ett av problemene. Har vært en laaaang prosess å få tilbake de pengene og nå vil ingen svare igjen.

Det er ikke min sak, men jeg dytter mer enn gjerne jeg, he he!

Bruker denne dytten til å spenne Nav så hardt i røven at barnebarna deres vert fødd med hemorider[8D][8D][8D][8D][8D][8D]

Du har ikke fått bidragsforskudd av nav da?

Det trekker de jo tilbake... og 12000 er jo ca ett år med bidragsforskudd +/- alt etter hvor mye du har fått forskuttert av nav.

Hun skal jo ikke bli trekt for bidragsforskudd, det er jo barnefaren som opparbeider seg gjeld på det

ORIGINAL: MammaTilToSmå

Hun skal jo ikke bli trekt for bidragsforskudd, det er jo barnefaren som opparbeider seg gjeld på det

Hun skriver at hun endelig har fått tilbakebetalt for de mnd hun ikke fikk penger pga dna prøve... Så antar jeg at de da har fått en innbetaling fra bf som nav da igjen har trukket det hun har fått i bidragsforskudd (det har man rett på mens man venter på svar på dna-prøve)

Er faktisk de mennene som har mulighet til og råd til å betale inn ett større beløp når de får bekreftet at de er bf, som er såpass fremsyns at de f.eks har satt til sides ett beløp hver mnd frem til saken er avgjort. (noe jeg mener alle menn burde gjort, for da slipper de å stå i gjeld til nav og betale store beløp i ettertid...)

Det er ikkje barnefaren det er tatt dnaprøve her. Har ingenting med bidraget å gjere, men overgangstønaden.

hakke ide...men dytter gjerne!!

men ville tro NAV har gjort nok en feil, så du må nok ha tak i de for og klage igjen!!! huff du har fått mye styr m de nå...håper det ordner seg snart[;)]

Back
Topp