Nattugle

Bkno2556032

Blir kjent med forumet
Er det mange som nesten ikke sover på natta? Jeg har holdt på med lite søvn i snart 8 uker, mens de siste 2 ukene har vært helt j......
Jeg sover max 30 min av gangen, ser alle timene på klokka. Er så lei og utrolig sliten.
Gråter ekstremt lett, da jeg føler meg tynnslitt...
Noen andre?

Uff! Fullt så ille er det ikke her, men vi er vel mange som våknet ii løpet av natta.

Hva gjør du for å få sove? Jeg fikk tips om å få en tur før leggetid, men er ikke alltid like flink til å få gjort det.

Uff! Fullt så ille er det ikke her, men vi er vel mange som våknet ii løpet av natta.

Hva gjør du for å få sove? Jeg fikk tips om å få en tur før leggetid, men er ikke alltid like flink til å få gjort det.

Ja regner med det er flere som er oppe
Jeg gjør ikke noe spesielt...får ikke gått så mye dessverre. Falt ned en trapp og måtte sy i leggen, går i skilpadde fart og må avlaste beinet.

Det høres slitsomt ut, ja. Er urolig, men ikke så urolig. Jeg er forkjøla og sover dårlig pga dårlig pust.
Klarer du å sove på dagtid?

Dobbel post

Det høres slitsomt ut, ja. Er urolig, men ikke så urolig. Jeg er forkjøla og sover dårlig pga dårlig pust.
Klarer du å sove på dagtid?

Slitsomt med forkjølelse også!

Klarer ikke sove på dagtid heller... Skal inn til vurdering av igangsetting neste uke... Spent

Jeg sover også dårlig, men ikke så dårlig som deg :/ høres slitsomt ut.. Jeg sover dårlig pga vansker med å finne liggestilling og sure oppstøt. Så nå sovner jeg sittende. Sover kanskje 6 t tilsammen med mye oppvåkning.

Er så kjipt. Har vært borte en uke og følte det godt å komme hjem til myk seng og kjølig rom. Jeg sover maks 15-20 min på dagen. Blir det mer blir det dårlig nattesøvn hos meg. Styrer unna Brødmat og fet sterk mat etter middag. Korn og melk, evnt yoghurt og frokostblanding til kvelds. Alt annet gir hoste og halsbrann :/

Off, det er verre enn meg altså! Jeg våkner flere ganger om natten for å skifte stilling eller tisse :P Men sover mer enn 30 min av gangen iallefall. For meg er redningen at jeg klarer å sove ett par timer på dagen. Setter på noe halvkjedelig på tv, og sovner på sofaen :P Prøver også å gå ca 30-40 min hver dag, men det er jo vanskelig for deg med dårlig bein. Håper det blir bedre for deg snart!

Skal inn til vurdering av igangsetting neste uke... Spent

Å! Da er det kanskje ikke så lenge igjen, nei. Blir sikkert ikke den beste søvnen i barselukene heller, men så mye koseligere å være våken med baby.

Slitsomt med forkjølelse også!

Klarer ikke sove på dagtid heller... Skal inn til vurdering av igangsetting neste uke... Spent
Hvor langt på vei er du? :) ja, det er spennende med igangsetting.
Ja, æsj, forkjølelse er noe dritt... Gleder meg til å føde og få igang immunforsvaret igjen :)

Hvor langt på vei er du? :) ja, det er spennende med igangsetting.
Ja, æsj, forkjølelse er noe dritt... Gleder meg til å føde og få igang immunforsvaret igjen :)

Jeg er 37 uker i morgen-så da er per medisinsk definisjon ikke prematur. Jeg tør ikke være for optimistisk da, orker ikke skuffelsen.

Jeg er 37 uker i morgen-så da er per medisinsk definisjon ikke prematur. Jeg tør ikke være for optimistisk da, orker ikke skuffelsen.
Nei, best å bare ta det som det kommer :)

Back
Topp