Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har prøvd, men synes ikke det funker helt for våre rutiner. Posen er jo så stor, men det er vel kanskje meningen. Hun liker ikke å ha den på seg, tror hun føler seg litt "fanget". Og så ammer jeg jo henne i søvn, så da må jeg ta den på før jeg ammer og da blir det så klønete å holde henne.
Har en med trykknapper på skuldrene, de åpnet seg jo når hun drev og sparket.
Men samtidig finner jeg stadig vekk dyna hennes over ansiktet når hun sover med bare dyne, så jeg er veldig redd for at hun skal bli kvelt. Kan de bli det?
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Her brukes et godt ullteppe istedenfor dyne da vi også hadde dyne-over-hodet problemet! Fungerer veldig fint med teppe da, akkurat som han ikke klarer å dra like lett i detJeg har prøvd, men synes ikke det funker helt for våre rutiner. Posen er jo så stor, men det er vel kanskje meningen. Hun liker ikke å ha den på seg, tror hun føler seg litt "fanget". Og så ammer jeg jo henne i søvn, så da må jeg ta den på før jeg ammer og da blir det så klønete å holde henne.
Har en med trykknapper på skuldrene, de åpnet seg jo når hun drev og sparket.
Men samtidig finner jeg stadig vekk dyna hennes over ansiktet når hun sover med bare dyne, så jeg er veldig redd for at hun skal bli kvelt. Kan de bli det?
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Men han greier å løfte hodet og overkroppen og snu seg vekk. Mageleie i seg selv er ikke farligJaahan er en skikkelig orm.. Istad la han seg på magen i neste i søvne, det er ikke heldig med de kantene.. Så nå sover han uten neste, spent på hvordan natten blir
bekymra for mageleie og.. Selv om de sier det ikke er farlig. Men han greier ikke snu seg tilbake til rygg.
Sent from my iPhone using BV Forum
Tenkte på det, men er redd for at hun ikke klarer å snu seg med den posen på, hvis hun skulle ønske å gjøre det i løpet av natta. Her har hun jo tydeligvis funnet favorittstillingen på magen. Det er ikke noe problem, men hun må kunne snu seg hvis hun ønsker. Jeg skal heller gå til innkjøp av gode pysjer med føtter og armer sånn at hun evt ikke fryser hvis dyna ikke dekker henne helt.
Det hadde jeg ikke turt, min hadde nok løftet opp ammeputa og lagt den over seg eller noe. Her om dagen klarte han å løfte opp babygymmen og fikk det ene beinet stående oppå hodet sitt. Var en smule sint kan du si.Legger ammeputa langs siden i senga, så får hun ikke snudd seg. Ond mor!
Det hadde jeg ikke turt, min hadde nok løftet opp ammeputa og lagt den over seg eller noe. Her om dagen klarte han å løfte opp babygymmen og fikk det ene beinet stående oppå hodet sitt. Var en smule sint kan du si.
Sent from my iPad using BV Forum
Aha. Har bare en sånn vanlig en her. Hadde noen bamser i fotenden, men nå måtte jeg ta vekk de også. Han ligger stort sett med hodet i fotenden på magen når jeg henter han etter soving og det med posen. Et mysterium hvordan han får det til. Litt av en kålorm!Har en stor Doomoo, hun har ikke sjangs. Den ligger dobbelt.