Nattpose fordeler ulemper?

Har brukt nattpose på to barn fra de var 7-8 mnd kanskje, genialt. Kommer til å bruke med sistemann også. Aldri brukt stropper/seler på posen.
 
Elsker nattpose! En ekstra bonus her var at nattposen gjorde at vi kunne beholde sprinkelsenga lenge (hun klarte ikke klatre ut av den med posen). Det gjorde det mye enklere å innføre sånn lampe som signaliserte morgen rundt 2 års alder og vi fikk da etablert et mer humant oppvåkningstidsunkt for oss alle. :hilarious: Nattposen var også en veldig sterk søvnassosiasjon for henne.. Hun kunne teste grenser og ha kjempestore følelser gjennom hele kveldsstellet, men når hun fikk på nattposen lente hun seg inntil oss og roet ned for natta. :Heartred

Hun brukte nattpose og sprinkelseng til hun var 3 tror jeg.
 
Jeg har aldri brukt pose på de helt minste babyene så der har jeg ikle erfaring. Vår lå font med dyne de første månedene men ved rundt 8 mnd alder måtte vi til med pose. Han ble da mye enklere å legge, og knyttet seg fort til posen. Han er nå 2,5 år og bruker fremdeles pose. Spør om å få den på på kvelden. Har kjøpt den største til easygrow nå så den passer jo ett år til. Han ligger også fremdeles i sprinkelseng da han ikke klarer å klatre ut med pose på :)
 
Back
Topp