Nattmating

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Hun legger seg 19. Får MME klokka 1, og så klokken 6/halv 7 igjen. Og så står hun opp rundt 9 :)

Legger henne ca 20.30 så våkner hun igjen i 3tia og får pupp. Så blir d som regel 2-4 måltid til før vi står opp i 9tia. Men flere av de måltidene er nok bare kos, hun ligger sammen med oss etter hun våkner til det første måltidet.

Leggetid kl.19:30ish.
Nattmat rundt kl.01:00.
Nattpåfyll kl.04:00.
Morgenkos i kl.06:00-08:00 tiden.

Inatt hadde han en rekord å sove fra leggetid og 'forsove' første nattmaten!! Sov fra kl.19:00 til kl.05:00 :D 10 TIMER!

Det varierer, får mm+mme mellom 21-23 og våkner for nytt måltid alt mellom 01-06. Men som oftest i 04 tiden.

1-2 ganger. Men nå definerer jeg klokken 6 som fortsatt natt da:p Hun får pupp rundt klokken 3-4 på natten, og flaske med mme rundt klokken 6-7. Den flasken gir gjerne pappaen før han står opp for å dra på jobb. Vi står opp mellom 8 og 10, alt etter hvor trøtt mammsen er:p

2 ganger :)

Han sovner ca 22, første amming ca 01.30, så neste i 5-6 tiden. Så er det morgen i 8-9 tiden :)

Sover fra ca 22 og 10-12 timer uten mat, får mme ☺

Han sovner for natten rundt kl. 22 og våkner enten for mat rundt 5-6 for så å sovne igjen ellers så sover han uten mat til kl. 8-9 :)

Gosj så flinke barn dere har da! Mini er 7 uker, jeg ammer. En god natt er slik:

Legges kjempetrøtt 18.30, spist litt for lite men vil ikke ha mer for er sååå trøtt..
Mat 19.30-20.00
Mat 23.00
Mat 02.00
Mat 04.00
Mat 06.00
Morgen 7-8. Ofte ikke så sulten da, hmmm så rart.. :p

På en dårlig natt er han våken hver time fra kl 3, og bare småspiser..men litt skal han ha.

Legger henne kl 21.00, og hun våkner som regel i 04.00 tiden for mat igjen:) spiser litt og sover til 09.00-10.00 ;)

Gosj så flinke barn dere har da! Mini er 7 uker, jeg ammer. En god natt er slik:

Legges kjempetrøtt 18.30, spist litt for lite men vil ikke ha mer for er sååå trøtt..
Mat 19.30-20.00
Mat 23.00
Mat 02.00
Mat 04.00
Mat 06.00
Morgen 7-8. Ofte ikke så sulten da, hmmm så rart.. :p

På en dårlig natt er han våken hver time fra kl 3, og bare småspiser..men litt skal han ha.

Vi har det ganske likt ser jeg :)

Her legges lillebror 18-18.30, men klarer ikke spise fordi han er trøtt og sur. Våkner da igjen ca kl 22 for mat, og igjen kl 1, kl 3, kl 5, kl 6... Kl 6 står storesøster opp. Gjerne et par bleieskift i løpet av natta i tillegg fordi han bæsjer når han sover

Vi har det ganske likt ser jeg :)

Her legges lillebror 18-18.30, men klarer ikke spise fordi han er trøtt og sur. Våkner da igjen ca kl 22 for mat, og igjen kl 1, kl 3, kl 5, kl 6... Kl 6 står storesøster opp. Gjerne et par bleieskift i løpet av natta i tillegg fordi han bæsjer når han sover

Det var jammen bra. Trodde det bare var sånne superbabyer her jeg. :p

Gir henne mat når jeg legger meg i 23-24 tiden, ett måltid midt på natten en gang og ett i 6-tiden om morgenen:)

Hopper av og til over det midt på natten:)

Håper alltid at hun skal sovne skikkelig igjen etter morgenmåltidet, men etter å ha spist av og på i en times tid så sovner hun 5 minutter om gangen, av og på til kl nærmer seg 8, så da står vi bare opp!! Storebror sovnet vanligvis etter "frokosten", og sov til 10-11, så det savner jeg litt:P

Spiser siste måltid i 23 tiden og sover til 07.30-08.30 for mat igjen:-) sann har hun holdt på i flere uker :-D

Her går det kun i mme, siste måltider i 7-8 tiden, så legger jef han i sprinkelsengen å han sovner med en gang å sover alt ifra 06 til 09 å får mat igjen då! :-D

Spiser i 23tiden, noen ganger litt senere, kommer litt ann på når jeg legger meg. Nå i helgen våknet hun halv 9 og halv 8 :D

I ukedagene har hun en tendens til å våkne tidligere, så mellom halv 4 og halv 6/6. Da sovner vi til 9 tiden, kanskje 10 etter mat. Hun er 5,5 uke gammel. Nesten så jeg lurer på hvordan det skal gå til uka når jeg måå ut før ti flere dager. Vi soverjo så godt! :) :) :)

Får mat mellom 22-23 og siste fem dagene har han våknet igjen mellom 06-07.39! Synes det er veldig deilig :)

Back
Topp