Nattmat...

Høres greit ut det ja:) men skjønner det kanskje ble litt mindre søvn i natt! Uff da.. Kan tenke meg det er vondt! Han har skrapet på knoklen i tåa og deg er det endel nerver..deg er kjempe vondt! Du får tenke at etter operasjonen blir du forhåpentligvis kvitt hele problemet! Nesten Værre å gå med vondt helg tiden. Har hatt vondt i tåa i over 3 mnd nå.. Så jeg tenker at noen dager med smerte skal jeg klare!;-)
 
Samme her.. Lar det gå maks 4 t. Vekker han hvis han sover, men bare på dag/ kveld. På natten kan han sove så lenge han Vil ( hvis mor ikke har brystspreng);-)
 
Samme her.. Lar det gå maks 4 t. Vekker han hvis han sover, men bare på dag/ kveld. På natten kan han sove så lenge han Vil ( hvis mor ikke har brystspreng);-)

Slipper å vekke henne jeg da, for hun sover sjeldent på dagtid! Men på natta får hun sove til hun våkner, det trenger hun! Har jeg spreng pumper jeg heller bittelitt...
 
Pumpet litt i starten, men fikk mer spreng av det og meg produksjon. Og det går som regel 3-4 t mellom måltidet på natt så da kan jeg like gjerne legge han til:)
 
Vokner mellom halv tolv og halv ett og får mat og igjen mellom 4-5. så mellom 7-8. Vokner han 7 så gir jeg i senga og av og til sovner han. Av og til vil han stå opp. Men har hatt et styr etter mat, vil ikke roe seg, men endelig så gjør han det. Av og til så må jeg ta han oppi til oss. Akkuratt begynt og bruke 2'er tuttene så går litt fortere og gi mat nå:p
 
Sovner rundt 21, og må ha mat igjen ca 2:00, deretter 4-5 og så våkner han i sjutia. 10-15 min for hver mating. Kan innimellom plages litt med rap, mn nå hender det også at han bare sover ved siden av meg til neste amming. (Jeg ligger i senga og ammer). Hærlig når det blir sånn at jeg bare trenger slenge ut puppen når det blir lyd uten å måtte reise meg for at han skal rape:) Bare noen dager igjen tenker jeg..
 
Hvor lenge lar dere det Max gå mellom amminger på dagtid?
Her går det sjeldent mer enn tre timer uten mat på dagtid, som oftest så er det ca annenhver time. Til gjengjeld sover hun natten igjennom fra 21/21.30 til klokken 06. :) deilig med nattesøvn...
 
Så deilig:) W legger seg i 19 tiden. I natt har han spist 0030 og 05.00. Klager ikke på det:) syntes det blir bedre og bedre nå ( hvis det ikke bare er en periode ).
 
Back
Topp