Nattmat...

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Spiser den lille om natta? Hvor mange ganger? Og hvor lang tid varer et nattmåltid?
 
Somregel spiser lillegull klokken 2 og 6/7 og da er vi våkne opp mot en halvtime ca. I natt derimot har hun vært eksemplarisk (etter en trøblete kveld stakars fikk ikke til å sovne) og sov hele natten fra 21-6! Wow!! Aldri hendt før!
 
Han spiser som regel rundt 00-0030, 03.30-4.00 og mellom 6-7. Varier hvor lenge han spiser, men 10-15 min:)
 
Han pleier å sovne ganske raskt etter måltidet,en ofte våken fra rundt 5-5.30. I natt har han sovnet med engang etter måltid og våknet nå 0545:) bare synd jeg har sovet dårlig grunnet operert tå:-(
 
Han pleier å sovne ganske raskt etter måltidet,en ofte våken fra rundt 5-5.30. I natt har han sovnet med engang etter måltid og våknet nå 0545:) bare synd jeg har sovet dårlig grunnet operert tå:-(
Hvorfor operert tå?
 
Hatt inngrodd neggel:-( fy, så vondt det var i går og i natt!
Åååh! Hadde en venninne som tok den operasjonen, såg veldi vondt ut ja... God bedring :) håper det hjelper!!
 
Hatt inngrodd neggel:-( fy, så vondt det var i går og i natt!
Au!!!

Huff.. Må kanskje operere foten jeg også.. Synes hele tanken er dritskummel.. Er en nerve inni foten som må opereres i tilfelle og jeg er redd for narkosen:-\

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Takk for det :) var litt Værre enn jeg hadde trodd ja! Uff da.... Får håpe du slipper det da! Hvis ikke får du trøste deg med at du sover deg igjennom og godt med smertestillende etterpå! Må jo være litt forsiktig med det også grunnet amming . Tok to tramadol igår, men likte det ikke! Men merket ikke noe på han da. Skal til Drammen på shopping til lørdag, så da må det være bedre:)
 
Takk for det :) var litt Værre enn jeg hadde trodd ja! Uff da.... Får håpe du slipper det da! Hvis ikke får du trøste deg med at du sover deg igjennom og godt med smertestillende etterpå! Må jo være litt forsiktig med det også grunnet amming . Tok to tramadol igår, men likte det ikke! Men merket ikke noe på han da. Skal til Drammen på shopping til lørdag, så da må det være bedre:)
Ammer ikke, jeg da:-( Så trenger ikke tenke på det.. Synes bare det er så skummelt å skulle få narkose.. Vet jo ikke om jeg tåler det.. Men kan jo være lenge til.. Var det lang kø for operasjon for deg?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Som regel våkner han for mat klokka 6, men det hender det blir både før og etter. I natt trengte han mat klikka 4..
 
Skjønner det.. Er aldri noe kjekt med operasjoner eller narkose:-( jeg gjorde det hos legen lokalt her. Han hadde gjort denne operasjonen flere ganger. Han var veldig flink.. Jeg hadde jo lest godt på prosedyren før jeg tok den.. Hehe..
 
Skjønner det.. Er aldri noe kjekt med operasjoner eller narkose:-( jeg gjorde det hos legen lokalt her. Han hadde gjort denne operasjonen flere ganger. Han var veldig flink.. Jeg hadde jo lest godt på prosedyren før jeg tok den.. Hehe..
Huff.. Ja, det vil jo helst gprs bra.. Legen mente at om nerva ikke gikk tilbake av seg selv i løpet av fire uker sp ble det operasjon.. Fire uker over helga, men kjenner ingen bedring..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Uff da..da er det vel store sjanser for at du må operere da:-( hvor ligger nerven? Nervesmerter er visst veldig vondt har jeg hørt!
 
Takk for det :) var litt Værre enn jeg hadde trodd ja! Uff da.... Får håpe du slipper det da! Hvis ikke får du trøste deg med at du sover deg igjennom og godt med smertestillende etterpå! Må jo være litt forsiktig med det også grunnet amming . Tok to tramadol igår, men likte det ikke! Men merket ikke noe på han da. Skal til Drammen på shopping til lørdag, så da må det være bedre:)
håper du blir fort bra! Høres ikke noe godt ut!!
 
Huff.. Ja, det vil jo helst gprs bra.. Legen mente at om nerva ikke gikk tilbake av seg selv i løpet av fire uker sp ble det operasjon.. Fire uker over helga, men kjenner ingen bedring..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
så kjedelig at det ikke er blitt noe bedre! Skjønner godt at du se skeptisk til narkose ja, er det selv jeg, har aldri måttet prøve det da heldigvis!
 
Lillemor her har de siste kveldene sovnet klokka 23,og da våkner hun en gang mellom 02.30 og 04.00, spiser i 10/15 min og sovner igjen, sover da til mellom 06.45 og 07.30, spiser i 10/15 min og sover til 9.30 ca..
I går kveld fikk jeg henne ikke til å sove, bare gråt og var utilpass.. Sovna 00.30, våkna igjen 04.30 spiste i 20 min og våkna igjen nå 08.55, spiste i 20 min og nå sover hun igjen :)
 
Uff da..da er det vel store sjanser for at du må operere da:-( hvor ligger nerven? Nervesmerter er visst veldig vondt har jeg hørt!
Den ligger rett bak tærne.. Har vokst så den ligger i klem hele tiden.. Det er ikke godt nei..:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Lillemor her har de siste kveldene sovnet klokka 23,og da våkner hun en gang mellom 02.30 og 04.00, spiser i 10/15 min og sovner igjen, sover da til mellom 06.45 og 07.30, spiser i 10/15 min og sover til 9.30 ca..
I går kveld fikk jeg henne ikke til å sove, bare gråt og var utilpass.. Sovna 00.30, våkna igjen 04.30 spiste i 20 min og våkna igjen nå 08.55, spiste i 20 min og nå sover hun igjen :)
Høres ikke så ille ut det da:)

Her sover hun fra 19 til ca kl 7..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Er blitt veldig greit ja! Hun sov bare fem min nå da! Hehe
 
Back
Topp