Snuppa har sover rundt (åtte til åtte) fra hun bare var noen uker gammel. Men så ble hun skikkelig forkjølet for noen uker siden, og da måtte vi gi henne melk på flaska på natta (spiste lite på dagtid). Etter det har det gått litt opp og ned, men det har vært ofte hun har våknet for mat på natta. Prøver ofte en stund å roe henne ned, men det er tydelig at det er melk hun vil ha.
Hun får flere måltider med fast føde (grøt og middag) og mme på dagtid. Har prøvd å øke måltidene og også kutte ut grøt til kveld (hvis det gjør at hun blir ekstra tørst på kvelden) men ingenting ser ut til å virke. Bør jeg være hard å kutte ut melka på natta? Hun gråter/skriker så det vet jeg kommer til å bli tøft.
Eller skal jeg gi henne flaske og satse på at det bedrer seg av seg selv?
Hun sover greit, bare med et avbrudd av mat - men hun har jo aldri trengt det på natta.
Dette ble langt og rotete, men kjempe fint hvis noen kommer med tips og råd! [:D][;)]
Hun får flere måltider med fast føde (grøt og middag) og mme på dagtid. Har prøvd å øke måltidene og også kutte ut grøt til kveld (hvis det gjør at hun blir ekstra tørst på kvelden) men ingenting ser ut til å virke. Bør jeg være hard å kutte ut melka på natta? Hun gråter/skriker så det vet jeg kommer til å bli tøft.
Eller skal jeg gi henne flaske og satse på at det bedrer seg av seg selv?
Hun sover greit, bare med et avbrudd av mat - men hun har jo aldri trengt det på natta.
Dette ble langt og rotete, men kjempe fint hvis noen kommer med tips og råd! [:D][;)]