Nattlampe?

Vereri90

Glad i forumet
Er det noen her som har forslag til en god nattlampe?

Har nå en lampe som ikke blir varm som jeg dekker til litt og dette fungerer fint, men dette vil jeg ikke gjøre hele tiden fremover da jeg ikke stoler helt på at det ikke er brannfarlig.
Vesla blir så veldig våken om det er for mye lys når jeg skifter bleie i forbindelse med mating på natten.

Vi har et sånt spøkelse fra ikea. LED lys, så den blir ikke varm og har et fint lys! Grei både når man tar opp baby for amming, og for å finne smokken som har forsvunnet i sengen :p

Har spøkelse fra IKEA vi også :) brukte det sist også :)

Vi har hector (?) i koksgrå fra ikea på soverommet vårt, de er så mørke i fargen at skjermen tar mye lys. Med vanlige hallogenpærer får vi vertfall et behagelig lys som jeg tror vi alle tre kan leve med etterhvert :)

Jeg har akkurat kjøpt det lille spøkelset fra IKEA. Så bra at flere har gode erfaringer med det! :)

Vi har Sirius lyslenker, sånne runde kuler.. De lyser akkurat sånn passe, kan henges eller legges akkurat der hvor det passer:-) Vi har en med hvite kuler på vårt rom, og en med hvite og duse blå kuler til babyrommet:-) Anbefaler å kjøpe Sirius (orginalen) da billig-versjonene ofte ikke har bryter - upraktisk å måtte trekke ut støpselet for å skru av og på lyset.

Vi har Sirius lyslenker, sånne runde kuler.. De lyser akkurat sånn passe, kan henges eller legges akkurat der hvor det passer:-) Vi har en med hvite kuler på vårt rom, og en med hvite og duse blå kuler til babyrommet:-) Anbefaler å kjøpe Sirius (orginalen) da billig-versjonene ofte ikke har bryter - upraktisk å måtte trekke ut støpselet for å skru av og på lyset.
At jeg ikke har tenkt på det. Har jo en lenke liggende klar til å ha på hennes rom :)

Back
Topp