Er det flere her som fortsatt jobber natt? Hvordan går det? Jeg er 18+2 og lurer på om jeg må slutte med det nå, da det resulterer i mye oppkast mellom vaktene..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg jobber kun natt i 57,86% stilling. Før jeg ble gravid var det helt nydelig! Trives godt med nattejobbingFor dere som jobber natt, er det fast nattjobbing eller turnusordning?
Tenker at bare nattjobbing må jo være veldig slitsomt?
Jeg jobber kun natt i 57,86% stilling. Før jeg ble gravid var det helt nydelig! Trives godt med nattejobbing![]()
For dere som jobber natt, er det fast nattjobbing eller turnusordning?
Tenker at bare nattjobbing må jo være veldig slitsomt?
Jeg jobber i tredelt turnus og det har fungert helt fint til nå, men så sa det helt stopp nå på nattevaktene. Får vel satse på å kun gå dag og kveld.
Jobber 3-delt turnus, men fritatt fra nettene foreløpig. Her på sykehuset er det full fart hele døgnet. Og som hjelpepleier er det jeg som ender opp med alle tunge løft stort sett. Synes det er slitsomt å gå dag og kveldsvakter om hverandre også igrunn. Har 100%, og i følge jordmor skal vi vurdere å trappe litt ned.