Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hei alle fine! jeg jobber fast natt på et sykehjem, kan det være skadelig for frøet i magen? går min siste vakt der 17 juli før jeg tar ferie og etterhvert begynner i ny stilling på dag/aften
Sniker ...
Jeg ble sykemeldt tvert i uke 6 da legen min fikk høre at jeg jobbet natt. Hun sa at all forskning tydet på at nattevakter øker risikoen for bl.a å abortere.
Her i kommunen blir visst gravide omplassert fra natt så fort graviditeten blir kjent. Jeg var i møte med bedriftshelsetjenesten etter at jeg ble sykemeldt, og iflg dem og ble nattevakter frarådet på det sterkeste.
Nå har du jo ikke mange netter igjen å jobbe. Men vær obs på det til seinere i svangerskapet, sånn at du ikke tar netter ekstra - eller går tilbake til natt![]()
oi såppass! håper ikke jeg aborterer pga arbeidet mitt... vil jo heller ikke risikere noe... nå ble jeg veldig usikker her![]()
Huff, ikke meningen å skremme deg, altså! Det går jo som oftest bra. Kjenner andre som har jobbet natt lenge i svangerskapet, uten problem. Men dette var som sagt det jeg fikk beskjed om fra min lege. Jeg trodde jeg skulle få begynne med nattevakter fra uke 12 igjen, mn det ble blankt avvist av legen.
Snakk med legen/jordmor, evt ta en tlf til bedriftshelsetjenesten din, og hør hva de mener![]()