Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pyton! Må sove når barna er i bhg. ..noe jeg sliter med, samtidig så mister man det sosiale! Alene på jobb, og når en kommer hjem...så må en sove, lage middag, legge barna også tid for og dra på jobb igjen! Min erfaring![]()
Men hvor lenge sover dere etter natt da?
Jeg rekker både og shoppe, være med venner og familie jeg før jeg drar på jobb igjen![]()
da lurer jeg på når du går av vakt og er hjemme, for da høres det ut som du sover veeeeeldig lite...?Dessuten så snur jeg aldri døgnet, jeg jobber 3 netter etter hverandre. Sover til rundt 12-13 etter natt![]()
da lurer jeg på når du går av vakt og er hjemme, for da høres det ut som du sover veeeeeldig lite...?
Ok, da skjønner jeg.. jeg har jo hatt så godt som ren nattestilling med opp til 6 netter i slengen, så det hadde jo aldri fungert å ikke snu døgnet i stillingen min..P
Det er veldig forskjellig. Jeg begynner mellom klokken 17 og 00.q Så slutter jeg alt mellom 0700 og 0900 en gang
Jeg snur ikke døgnet, for jeg går i en turnus. Jeg kan ha 3 netter også tidlig. Og tidlig er da 0500. Har jeg snudd døgnet da er jeg kjørt.
Det er heller ikke sunt å snu døgnet.
Jobber man skift blir det noe helt annet.
Da får man jo mer fast rytme![]()
Ok, da skjønner jeg.. jeg har jo hatt så godt som ren nattestilling med opp til 6 netter i slengen, så det hadde jo aldri fungert å ikke snu døgnet i stillingen min..
Har du erfaring med nattarbeid fra før? Jeg har jobbet mye natt, men sluttet med det etter jeg fikk barn.. fordi jeg får for lite søvn og det blir jeg helt surrete i hodet av+ vanskeligere å snu døgnet.. men det er meg, og all ære til de som klarer det
![]()
Enig her!For meg er det best å jobbe natt, og jeg søker bevist etter turnus med mye netter. Da jobber jeg når de sover, leverer i barnehagen og henter tidlig. Det betyr masse tid med barna mine![]()