Nattesvette?

gullkorn

Elsker forumet
Våknet opp klissvåt i natt, dynen var også fuktig. Skikkelig ubehagelig!:P
Har det med graviditeten å gjøre? Andre som har det slik?

Tror jeg kaldsvetter mer, for føler meg ikke varm.

Ubehagelig :P

Det er visst vanlig! Har opplevd det flere netter jeg også.

Jeg har hatt fryktelige mareritt i det siste, og da våkner jeg opp klissvåt av svette. Sist drømte jeg at en person sparket meg i magen så fosteret døde. Helt grusomt!:sorry: Ganske lettet da jeg våknet!

Off....jeg drømte jeg spontanaborterte....og så at jeg skulle føde i England men noen puttet noe bomull i kjeften på meg så jeg ikke fikk puste. Så jeg ringte hjem til jordmoren min i Norge og ba henne fortelle de på sykehuset i England at jeg ikke ville ha den bomullen i munnen :P

Jeg har mer nattesvette rundt mensen jeg, denne gangen fryser jeg bare veldig på natten. Men svetter og får hetetokt på kvelden...

Sist jeg var gravid, svettet jeg noe veldig på slutten, siste 2 mnd omtrent. Hadde 2 dynetrekk under meg og ett over, sånn at når jeg våknet, tok jeg av ett lag av gangen... Helt ille hvor vår jeg ble! Men ikke så tidlig i svangerskapet da.

Off....jeg drømte jeg spontanaborterte....og så at jeg skulle føde i England men noen puttet noe bomull i kjeften på meg så jeg ikke fikk puste. Så jeg ringte hjem til jordmoren min i Norge og ba henne fortelle de på sykehuset i England at jeg ikke ville ha den bomullen i munnen :p

Jeg har mer nattesvette rundt mensen jeg, denne gangen fryser jeg bare veldig på natten. Men svetter og får hetetokt på kvelden...

Huff, fæle disse gravid-drømmene!:) Husker at første gang jeg var gravid (lenge siden nå), så drømte jeg at jeg hadde en alien i magen som plutselig rev opp ribbeina mine og kom ut den veien. Akkurat som i filmen Ailien. Grusomt!:eek:

Får håpe det gir seg snart:)

Back
Topp